polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu

1. Data: 2005-01-14 09:07:20

Temat: polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie wiele z Was ma dostep do TVN Style, ale nie ogląda na codzień tej
stacji. Polecam jednak w tym tygodniu zerknąć na program 'No to pięknie'.
Dla grupowiczek, które go nie znają dodam, że program prowadzony jest przez
znaną wizażystkę i stylistkę, Annę Orłowską-Filasiewicz. Zawsze jest trochę
o pielęgnacji urody, ale przede wszystkim prowadząca wykonuje kilka makijaży
'na naszych oczach'. Robi to bardzo ciekawie i warto co nieco podpatrzyć. I
co warte podkreślenia - nie maluje żadnych modelek, tylko najzwyczajniejsze
dzieczyny - z zacieniami pod oczami, wypryskami, niewyregulowanymi brwiami,
itp. Bardzo mi się podoba przemiana, która następuje 'po'. Z resztą widać,
że prowadząca autentycznie kocha to co robi, bo maluje dziewczyny z
prawdziwą pasją, a przy okazji każde makijażowe posunięcie jest dokładnie
wyjaśnione.

No ale wracając do meritum - odcinek, którego premiera była wczoraj
wieczorem, dotyczy najczęściej popełnianych błędów w makijażu. Prowadząca
maluje po kolei kilka dziewczyn i na każdej pokazuje inne błędy - najpierw
makijaż oka (osypujący i wałkujący cię cień, ksero od tuszu do rzęs, źle
pociąnięta kreska, nieprawdłowo obrysowana powieka), potem ust (źle dobrany
kolor konturówki, krzywy obrysunek ust,i tp) i na końcu twarzy (za ciemny,
źle roztarty i za mało kryjący podkład)

Bardzo lubię ten program i oglądam z ciekawościa każdy odcinek, ale ten
wydaje mi się szczególnie interesujący, więc gorąco polecam. Trwa zaledwie
pół godziny, a powtarzany jest chyba ze 3 razy w ciągu dnia i będzie
emitowany przez najbliższy tydzień.

TVN Style jest dostępny na 35 kanale Cyfry + oraz w niektórych sieciach
kablowych.

PS. a we wczorajszym 'Mieście Kobiet' wystąpiła m. in.. Agnieszka
Zembrzycka - właścicielka i twórczyni portalu www.wizaz.pl., mówiła o
wpływie miodu na urodę :) Powtórka tego odcinka tylko dzisiaj o 13
(dyskusja o miodzie była jako 3 temat)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-01-14 09:50:53

Temat: Re: polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> [...]
przez
> znaną wizażystkę i stylistkę, Annę Orłowską-Filasiewicz.

uwielbiam te Annę Orłowską-Filasiewicz:) widac, ze to, co robi, robi z
pasja. bardzo, ale to bardzo urosl moj podziw dla nie, gdy - nie ma figury
modelki, a np. w 1 programie, gdzie akcja toczyla sie na basienie, ona
wystapila w kostiumie kapielowym. jest b. ladna dziewcyzna, akceptuje swoje
cialo i tego jej zazdroszcze - tak trzymac!

1. Data: 2005-01-14 10:48:23

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cs84oa$2p80$1@mamut.aster.pl...
> uwielbiam te Annę Orłowską-Filasiewicz:) widac, ze to, co
> robi, robi z pasja.

Mnie osobiście nie zawsze podobają się te jej makijaże.

> bardzo, ale to bardzo urosl moj podziw dla nie, gdy - nie ma
> figury modelki, a np. w 1 programie, gdzie akcja toczyla sie
> na basienie, ona wystapila w kostiumie kapielowym.

Łał, no to złoty medal jej dać. ;-) Wybacz, ale chyba zaczynamy już popadać
trochę w przesadę. Miliony kobiet nie mają figur modelek, a mimo to
pokazują się w kostiumach. Wystarczy się przejść po plażach, basenach, itd.
Oczywiście, nie wszystkie z nich występują przed kamerami, ale liczy się
sam fakt, że nie mają oporów przed założeniem kostiumu kąpielowego. Np. w
Stanach prawie żadna nie ma, a ich figury są, co tu dużo mówić,
przerośnięte.

> jest b. ladna dziewcyzna, akceptuje swoje
> cialo i tego jej zazdroszcze - tak trzymac!

Tego wiele kobiet powinno się od niej uczyć.

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-14 11:06:54

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trochę w przesadę. Miliony kobiet nie mają figur modelek, a mimo to
> pokazują się w kostiumach. Wystarczy się przejść po plażach, basenach,

co innego na plazy, co innego w tv. ja osobiscie mam zbyt duzo kg i chodze
na basen i plaze. ale w tv bym sie nie pokazala za zadne pieniadze. bedac na
wakacjach np. nad morzem srednio widze 2-3 zgrabne dziewczyny, inne sa albo
za grube, albo za chude, albo cos innego jest z ich figurami nie tak. jednak
w tv jest kult ciala modelki i za wylamanie sie anie chwale:)

1. Data: 2005-01-14 11:26:53

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:cs84oa$2p80$1@mamut.aster.pl...

> uwielbiam te Annę Orłowską-Filasiewicz:) widac, ze to, co robi, robi z

Szkoda tylko, że nie może mówić, jakich kosmetyków konkretnie używa. Byłaby
to kryptoreklama, ale po prostu szkoda. Czasem maluje kogoś cieniem, czy
konturówką w naprawdę genialnym kolorze, którą chętnie bym sama zanabyła.
Bywa, że można się domyślić producenta po opakowaniu, np. w tym odcinku,
który polecam rozpoznałam podkład MF, kasetki zestawów cieni diora, chanel
czy lancome też są dosyć charakterystyczne. No ale z konturówką już nie tak
łatwo...

1. Data: 2005-01-14 11:31:01

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy lancome też są dosyć charakterystyczne. No ale z konturówką już nie

polecam napisac do nich.jak nie zdaz\ylam przepisac jakiegos fajnego
przepisu na chlep napisalam na w...@t...pl i za kilka dni mialam
przepis:)

1. Data: 2005-01-14 11:41:28

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:
> [...]
> kasetki zestawów cieni diora, chanel czy lancome też są dosyć
> charakterystyczne. No ale z konturówką już nie tak łatwo...

Orlowska najczesciej uzywa kosmetykow Chanel bo byla (a moze nadal jest??)
makijazystka Chanel przez dosc dlugi czas.

--
star

1. Data: 2005-01-14 13:07:05

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda tylko, że nie może mówić, jakich kosmetyków konkretnie używa. Byłaby
> to kryptoreklama, ale po prostu szkoda.

ania jest wizazystka chanel i uzywa ich kosmetyków widac po opakowaniu :)
p.

1. Data: 2005-01-14 14:46:09

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ania jest wizazystka chanel i uzywa ich kosmetyków widac po opakowaniu :)

Fakt, że kosmetki chanel rozpoznaję w jej ręku najczęściej, ale na pewno w
programie używa także produktów innych firm. Jak pisałam wyżej w aktualnym
odcinku występuje podkład MF. Kiedyś był program, w którym prowadząca robiła
przegląd kosmetyków brązujących - smarowała sobie nimi przed ramię i
pokazywała efekt do kamery. Po opakowaniach rozpoznałam i estee lauder i
lancome. I szkoda, że nie może podawać nazwy poszczególnych kosmetyków, bo
niektóre dawały fajny efekt. Raz zakochałam się w palecie czterech cieni,
którymi malowała jakąś dziewczynę. Po opakowaniu rozpoznałam rzeczywiście
chanel. Poszłam do sephory i usiłowałam odnaleźć ten zestaw i ale nie mogłam
rozpoznać tych kolorów. Więc przydałaby się dokłada informacja :)

1. Data: 2005-01-14 14:50:16

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przegląd kosmetyków brązujących - smarowała sobie nimi przed ramię i
> pokazywała efekt do kamery. Po opakowaniach rozpoznałam i estee lauder i

tez to poznalam. a wogole to byl chyba I program z tego cyklu, z tematem
przewodnim "czekolada". mniam:) poszlabym na takim masaz czekoladowy... mi
tez brakuje podania nazw miesjc, gdzie ona chodzi - spa, kostetyczka, masaz.

> [...]
mogłam
> rozpoznać tych kolorów. Więc przydałaby się dokłada informacja :)

tu moze byc problem, bo wiekszosc firm kosmetycznych i tych eksluzywnym i
bardziej powszechnych nie wraca do tego, tylko nastepna paleta jest inna.
czesto jak mi sie konczyla ulubiona szminka, cien, czy puder margaret astor
czy chanel - juz w nowej ofercie tego nie bylo.

Śmierdzący puder
tlusta cera
farmy spa
jak wy rozpoznajecie oszustow na allegro?
Zapomniałam nazwę leku na trądzik