polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu

1. Data: 2005-01-14 16:00:30

Temat: Re: polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> wrote in message
news:cs8m76$4rt$1@mamut.aster.pl...
> tu moze byc problem, bo wiekszosc firm kosmetycznych i tych eksluzywnym
> bardziej powszechnych nie wraca do tego, tylko nastepna paleta jest
> inna.
> czesto jak mi sie konczyla ulubiona szminka, cien, czy puder margaret
> astor
> czy chanel - juz w nowej ofercie tego nie bylo.

Zalezy. Pod choinke dostalam od meza pomadke Chanel w przepieknym odcieniu
czerwieni (sama bym na to nie wpadla - chwala mu za to tak BTW) -
Hydrabase 36 Lune rousse russet moon - podobno ten kolor to ich najwiekszy
pewniak - maja go juz 10 lat (uslyszal w tv i poszedl objerzec) :D

Z kolorami jeszcze tak bywa ze mogla miec cos z bezclowki - tam czasem
maja zestawy ktorych nie ma w normalnej sprzedazy ...
iska

1. Data: 2005-01-14 16:06:37

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisal w wiadomosci
.

> [...]
> Hydrabase 36 Lune rousse russet moon - podobno ten kolor to ich najwiekszy
> pewniak - maja go juz 10 lat (uslyszal w tv i poszedl objerzec) :D

no bo pisalam, ze wiekszosc, a nie wszystkie. na pewno jakies ich
sztandarowe zapachy czy kolory sa zawsze. ja nie moge przebolec, ze zapachy
na jakas okazje, limitowane edycje - szczegolnie udane, nie sa wdrozone do
powszechnej produkcji. takim hiciorem dla mnie sa:
- in love again - ysl - bodajrze zapach na 40-lecie firmy, niedawno
wznowiony, ale nie wiem, czy na stale
- remember me oraz forever and ever - diora - zapachy na waletynki w
poprzednich latach.

ja za te w/w zapachy oddalabym caly naklad chanel nr 5, opium i innych
"staroci":)

1. Data: 2005-01-14 17:36:48

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wznowiony, ale nie wiem, czy na stale
> - remember me oraz forever and ever - diora - zapachy na waletynki w

Problem w tym ze to co dla ciebie jest udane niekoniecznie jest takie dla
firmy ;D Jesli rzeczywiscie trafi im sie hit w jakiejs limitowanej wersji
to bardzo szybko wyciagaja z tego wnioski i powtarzaja edycje - tak IMHO
bylo wlasnie z In Love Again - tez nie wiem czy na stale ale nawet jesli
nie to pewnie za jakis czas znowu wrzuca zgodnie z zasada co zdarzylo sie
dwa razy na pewno jeszcze sie powtorzy ;D

> ja za te w/w zapachy oddalabym caly naklad chanel nr 5, opium i innych
> "staroci":)

A mnie akurat ani Chanel no5 ani In Love Again nie rusza ale jak wycofaja
Hot Couture (tfu, tfu, tfu) to zrobie zapasy na reszte zycia ;D

A przy okazji pochwale Poudre Libre Chanel - szlam przekonana kupowac
Guerlain ale jak sie biednej sprzedawczyni wysypalo pol pudru podczas
pokazywania koloru to szybciutko skrecilam w strone Chanel i dobrze :D
Cudny jest po prostu. A Guerlainowi pietno za badziewne opakowanie.

pozdrawiam
iska

1. Data: 2005-01-14 18:14:20

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> nie to pewnie za jakis czas znowu wrzuca zgodnie z zasada co zdarzylo sie
> dwa razy na pewno jeszcze sie powtorzy ;D

niezupelnie bym sie z tym zgodzila, bo ten zapach po wielu latach dopiero
wprowadzili. to nie byla szybka decyzja:) co do innych zapachow, ktore
wymienilam - jak znam kogos, kto ich uzywal, to wszedzie ich szuka, dopytuje
sie, jak jedzie za granice ktos to kaza tego zapachu szukac.

> Hot Couture (tfu, tfu, tfu) to zrobie zapasy na reszte zycia ;D

o kurcze, to sie dopiero roznimy:) moja kolezanka tez szaleje za tym
zapachem, a dla mnie to on nawet jest brzydki:)

1. Data: 2005-01-14 18:40:56

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cs894d$2slh$1@mamut.aster.pl...
> co innego na plazy, co innego w tv.

Czy ja wiem? Na plaży też dużo ludzi cię widzi, a i telewizja niekiedy
bywa. ;-)

> ja osobiscie mam zbyt duzo kg i chodze
> na basen i plaze. ale w tv bym sie nie pokazala za zadne
> pieniadze.

Imho to trochę irracjonalne podejście.

> bedac na wakacjach np. nad morzem srednio widze 2-3 zgrabne
> dziewczyny, inne sa albo za grube, albo za chude, albo cos
> innego jest z ich figurami nie tak.

Nawet te opiewane modelki nie zawsze są pod tym względem idealne. Zauważ,
że większość zdjęć ( o ile nie wszystkie) przechodzi retusz.

> jednak w tv jest kult ciala modelki i za wylamanie sie anie
> chwale:)

Nie tylko w telewizji. Telewizja po prostu ten kult zapoczątkowała i
podtrzymuje.

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-14 18:48:00

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:

> co innego na plazy, co innego w tv.

A potem się okazuje, że retuszowane fotki Jessiki Simpson zmuszają
miliony nastolatek do znienawidzenia swojego wyglądu...

Karola

1. Data: 2005-01-14 22:02:54

Temat: Odp: polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Pawlus <a...@...stopce> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cs828d$62$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> stacji. Polecam jednak w tym tygodniu zerknąć na program 'No to pięknie'.
> Dla grupowiczek, które go nie znają dodam, że program prowadzony jest
przez
> znaną wizażystkę i stylistkę, Annę Orłowską-Filasiewicz. Zawsze jest
trochę
> o pielęgnacji urody, ale przede wszystkim prowadząca wykonuje kilka
makijaży
> 'na naszych oczach'. Robi to bardzo ciekawie i warto co nieco podpatrzyć.
> co warte podkreślenia - nie maluje żadnych modelek, tylko
najzwyczajniejsze
> dzieczyny - z zacieniami pod oczami, wypryskami, niewyregulowanymi
brwiami,
> itp. Bardzo mi się podoba przemiana, która następuje 'po'. Z resztą widać,
> że prowadząca autentycznie kocha to co robi, bo maluje dziewczyny z
> prawdziwą pasją, a przy okazji każde makijażowe posunięcie jest dokładnie
> wyjaśnione.

Tez bardzo lubie ogladac ten program,jednak wydaje mi sie ze ujecia kamery
sa malo precyzyjne tzn gdy Orlowska maluje jakas dziewczyne kamera nie
pokazuje dokladnie zblizenia by zobaczyc jak ten makijaz ma dokladnie
wygladac tylko pokazuje go z daleka przy tym jeszcze cale pomieszczenie i
makijazystke. Denerwuje mnie to niesamowicie, bo nie widze szczegolow
dziela... =/

1. Data: 2005-01-15 17:31:03

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "teia^^" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze cale pomieszczenie i makijazystke. Denerwuje mnie > to
> niesamowicie, bo nie widze szczegolow dziela... =/

Może właśnie o to chodziło, żeby nie było zbyt wielu szczegółów widać? :>

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-15 18:08:21

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopytuje
> sie, jak jedzie za granice ktos to kaza tego zapachu szukac.

No to moze rzeczywiscie nie szybko, nie znam sie - ale w koncu :D
Moze zagrali na innym czynniku : niedostepnosci towaru, ktora odpowiednio
uzyta tez swietnie zwieksza sprzedaz? :D

> o kurcze, to sie dopiero roznimy:) moja kolezanka tez szaleje za tym
> zapachem, a dla mnie to on nawet jest brzydki:)

Na tym wlasnie polega zabawa ...
iska

1. Data: 2005-01-17 13:18:31

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina "duszołap" Matuszewska napisał/a w

> A potem się okazuje, że retuszowane fotki Jessiki Simpson zmuszają
> miliony nastolatek do znienawidzenia swojego wyglądu...

Zwłaszcza że nawet po retuszu ta panna (btw gdyby nie ta grupa, nawet
bym nie była świadoma istnienia tej gwiazd(k)i) jest raczej
przeciętnej urody, żeby nie powiedzieć mizernej. Bo gładką cerę można
mieć zawsze, ale wyjątkowo ładne rysy twarzy zdarzają się naprawdę
rzadko.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Śmierdzący puder
tlusta cera
farmy spa
jak wy rozpoznajecie oszustow na allegro?
Zapomniałam nazwę leku na trądzik