polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu

1. Data: 2005-01-17 13:22:36

Temat: Re: polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu
Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska napisał/a w news:41e80335$0$22701$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> bylo wlasnie z In Love Again - tez nie wiem czy na stale

Zdaje się, że od stycznia nie ma nowych dostaw, czyli zapach jest
dostępny do wyczerpania zapasów. Całe szczęście udało mi się załapać
na ostatnią butelkę :)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-17 13:34:43

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Zwłaszcza że nawet po retuszu ta panna (btw gdyby nie ta grupa, nawet
> bym nie była świadoma istnienia tej gwiazd(k)i)

Ty też? Chyba nie jesteśmy targetem... :D

Karola

1. Data: 2005-01-17 18:33:59

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:csgeuk$f7i$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ty też? Chyba nie jesteśmy targetem... :D

Ciiiiiicho.... bo nas wyrzuca ;-)

Pozdrawiam
ISIA, nieswiadoma takoz

1. Data: 2005-01-17 19:02:57

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ciiiiiicho.... bo nas wyrzuca ;-)

Ale najpierw wyjaśnijcie, czym nie jesteście, bo nie jarzę :)

Krusz.
znad pitowni
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-17 19:27:18

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@o...pl> wrote in message
.152...

> Zwłaszcza że nawet po retuszu ta panna (btw gdyby nie ta grupa, nawet
> bym nie była świadoma istnienia tej gwiazd(k)i) jest raczej
> przeciętnej urody, żeby nie powiedzieć mizernej. Bo gładką cerę można
> mieć zawsze, ale wyjątkowo ładne rysy twarzy zdarzają się naprawdę
> rzadko.

A ja odnosze wrazenie ze ona reprezentuje "kalifornijski ideal" ;)
BTW, czy ogladal ktos moze ostatnie wybory Miss USA? 9 na 10 finalistek to
wlasnie takie panny - i jedna piekna brunetka, ktora w tym towarzystwie
wygladala naprawde wyjatkowo - niestety tylko dopoki nie zaczela
odpowiadac na pytania :(
iska fanka Katie Holmes i jej szczeniecych oczu :D

1. Data: 2005-01-17 19:29:19

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@o...pl> wrote in message
.152...
> Zdaje się, że od stycznia nie ma nowych dostaw, czyli zapach jest
> dostępny do wyczerpania zapasów. Całe szczęście udało mi się załapać
> na ostatnią butelkę :)

Cale szczescie dla ciebie ;D Ja pobieglam je obwachac po calej tej wrzawie
na pru i jakos tak .. no.. nie dla mnie :D
iska

1. Data: 2005-01-17 19:57:13

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik ISIA, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ale najpierw wyjaśnijcie, czym nie jesteście, bo nie jarzę :)

Grupa docelowa, do ktorej skierowany jest przekaz reklamowy (lub
propagandowy w tym wypadku).

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2005-01-19 21:00:43

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

iska napisał/a w news:41ec1217$0$632$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Cale szczescie dla ciebie ;D

Czy ja wiem? Zapach mi się podoba, ale to oznacza 300 zł mniej na
koncie ;)

> Ja pobieglam je obwachac po calej
> tej wrzawie na pru i jakos tak .. no.. nie dla mnie :D

A próbowałaś Estee Lauder Beyond Paradise? Też ładny. Czeka u mnie w
kolejce aż YSL się skończy.

1. Data: 2005-01-19 21:01:33

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina "duszołap" Matuszewska napisał/a w

> Ty też? Chyba nie jesteśmy targetem... :D

Tar...czym?! Ty mnie aby nie obrażasz? ;>

1. Data: 2005-01-19 22:49:53

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@o...pl> wrote in message
.152...

> Czy ja wiem? Zapach mi się podoba, ale to oznacza 300 zł mniej na
> koncie ;)

No fakt.

> A próbowałaś Estee Lauder Beyond Paradise? Też ładny. Czeka u mnie w
> kolejce aż YSL się skończy.

Wlasnie pamietam ze ci sie podobal ale mi sie w nim najbardziej podoba
butelczka - znaczy jest ok ale nie z tych bez ktorych nie moge zyc -
chyba mamy rozne gusta :D U mnie kroluje Hot Couture, a ze swiezych
zapachow to juz dosc dlugo wierna jestem All About Eve choc tu pewien
wplyw ma tez fakt ze uwielbiam ten film.
Za to ostatnio mialam smieszna przygode - skuszona poswiateczna promocja
poszlam kupic siostrze Cool Water - tez mi sie kiedys podobal a teraz
prawie poczulam kopa i odrzucenie na 2 stoiska :D Znajde jej cos lepszego
:DDD
iska

Śmierdzący puder
tlusta cera
farmy spa
jak wy rozpoznajecie oszustow na allegro?
Zapomniałam nazwę leku na trądzik