Re: polifoska 4 a jesien

Data: 2004-08-23 12:24:34
Temat: Re: polifoska 4 a jesien
Od: Zygmunt <s...@p...onet.pl>

news:cgc9kh$l4o$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
Zaraz, zaraz! Koniczyna wysiala sie paskudnie na calym juz prawie
trawniku (20 arow) ale mnie chodzi o caloksztalt czyli o krzewy
(derenie, roze, rokitniki, kaliny, ostrokrzewy i rozne takie tam
climatisy, thuje) jak i drzewa np. swierki i buki. Nie sama koniczyna
czlek zyje na szczescie!

--
pozdrawiam - Zygmunt