pomozcie plizz..

1. Data: 2003-09-04 09:20:06

Temat: pomozcie plizz..
Od: "jesh" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie:
miesiaczka spoznia mi sie, poki co o 3 dni, ale mam tez lekko podwyzszona
temperature rozne rzeczy przychodza mi do glowy..
zwykle cykl miesiaczkowy trwal u mnie 25-26 dni, jednak poprzedni cykl
skrocil mi sie znacznie - nastapila "babska solidarnosc" i kiedy 3 moje
kolezanki z ktorymi spedzalam wakacje zaczely okres, ja zaczelam go
rowniez.. Nigdy wczesniej mi sie to nie zdarzylo, natomiast kolezanka ktorej
zdarzylo sie to wczesniej nastawila mnie, ze znow bede miala okres w
oczekiwanym terminie.
pozniej, w 12 dniu kolejnego cyklu mialam stosunek <moj partner uzyl
prezerwatywy>... W dniu oczekiwanej <terminowej> miesiaczki, ktora sie nie
pojawila> zrobilam test, ktory nic nie wykazal. Teraz bylby najwyzszy czas
na kolejna miesiaczke, tym razem w terminie "niestandardowym" - okolo
miesiaca po tej nieoczekiwanej. Czy spoznianie sie miesiaczki moze byc
zwiazane ze stresem..?
Wiem, to troche zakrecone, ale... Bede wdzieczna za obiektywna ocene
sytuacji..
pozdr
zmartwiona :(

2. Data: 2003-09-04 12:14:31

Temat: Re: pomozcie plizz..
Od: "Aga" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy spoznianie sie miesiaczki moze byc
> zwiazane ze stresem..?
> Wiem, to troche zakrecone, ale... Bede wdzieczna za obiektywna ocene
> [...]

Oczywiscie ze moze sie przesunac ze wzgledu na stres. Zrob sobie test
ciazowy jeszcze raz i jezeli nic nie wykaze to sie nie przejmuj, tylko
poczekaj jeszcze troche. Jezeli miesiaczka sie nie pojawi to idz do lekarza.
Pozdrawiam.
Aga

3. Data: 2003-09-06 14:02:53

Od: "pipi" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwiazane ze stresem..?
> Wiem, to troche zakrecone, ale... Bede wdzieczna za obiektywna ocene

Z moich obserwacji wynika, ze moje miesiaczki dostosowuja sie do miesiaczek
innych dziewczyn z ktorymi mieszkam. Ponadto, zdarzalo mi sie nie miec okresu
nawet pol roku, gdy nauka w szkole bardzo mnie stresowala. Szkoda, ze nie wiesz
czy nie pekla prezerwatywa. Na przyszlosc porozmawiaj z ginekologiem o
tabletkach antykoncepcyjnych albo chociaz o "dowcipnym" zelu ktory uzupelnia
prezerwatywe. Oczywiscie, kalendarzyk tez nie zaszkodzi, chociaz odradzam
stosowanie tylko kalendarzyka.

4. Data: 2003-09-06 20:09:08

Od: "basia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie:
> miesiaczka spoznia mi sie, poki co o 3 dni, ale mam tez lekko podwyzszona
> temperature rozne rzeczy przychodza mi do glowy..

cześć! myślę, że powinnaś zrobić jeszcze jeden test. Podwyższona temperatura
może wskazywać na ciążę. Nie chcę Cię straszyć, ale u mnie też kiedyś pierwszy
test nie wyszedł, drugi po kilku dniach - owszem tak. Na początku ciąży zawsze
jest podwyższona temp. {mierzona rano, w ustach albo "dowcipnie" 37-37,7-około)
Pozdrawiam basia

po naklociu ledzwiowym pomocy!
Szum w uszach po basenie
Szum w uszach po basenie