popularny populares ???

31. Data: 2009-11-09 16:57:21

Temat: Re: popularny populares ???
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia pierdziasia" <k...@a...pl>
news:hd9g5s$maj$1@news.onet.pl...

> Edek, zapowiedziales juz dawno swoje odejscie,
> pozegnales sie znami,
> my z taba na swoj sposob,
> i trzeba bylo wziac odpowiedzialnosc za swoje slowa,
> wtedy pamietalibysmy ciebie jako czlowieka rzetelnego i wiarygodnego,
> a ty jak zdziecinnialy staruch,
> dalej tu tylko trolisz jak usmiechniety debil
> paszol won i choc te resztki wstydu se oszczedz
> --
> Katharina von pierdziasia

Nie widzę żadnego związku pomiędzy Twoim potokirm nowomowy
a treścią przedposta. Zależy Ci by znów jak zawsze udupić temat?
Płacą Ci za to?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

32. Data: 2009-11-09 17:33:14

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
>
> Nie widzę żadnego związku pomiędzy Twoim potokirm nowomowy
> a treścią przedposta. Zależy Ci by znów jak zawsze udupić temat?

to ja nie widze zadnego zwiazku
pomiedzy twoim zapowiedzianym odejscie do pisania ksiazki
a udzialem w tym watku
przeciez odszedles i piszesz, wiec co? krzywde ci czynie?
najwidoczniej jestes bydlakiem,
ktory nie rozumie nawet wlasnych slow i zapowiedzi,
wiec tym bardziej wymagasz kija
zachowaj sie choc raz, jak na twoj wiek przystalo i idz juz stad
a nie jak kutwa i zlodziej,
bedziesz trzymal dekorer kurczowo az przyjda i ci sila zabiora
godnosci troche stary capie,
nie zapacilesz za net, to idz i uczciwie oddaj co nie twoje
a ten watek jest tak glupi, ze nie ma nawet tu czego udupic

--
Katharina von pierdziasia

PS. to prawdopodobnie jest moj ostatni post,
wiec bylabym wdzieczna,
gdbys nie oczekiwal juz wiecej odpowiedzi

33. Data: 2009-11-09 17:59:14

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia pierdziasia" <k...@a...pl>

> [...]
>
> PS. to prawdopodobnie jest moj ostatni post,
> wiec bylabym wdzieczna,
> gdbys nie oczekiwal juz wiecej odpowiedzi

Słuchaj aninimie. Ja nazywam się Edward Robak, a Ty jesteś nikim.
Nic nie wniosłeś do dyskusji poza personalną pyskówką.
Po co Ci to? Kręci Cię szarpanie ludzi "za jaja"?
. . .
Gdybyś był na psp 5 lat temu to byś widział ten sam scenariusz:
Najpierw zapowiedziałem, że odchodzę.
Później przez kilkanaście dni jeszcze się udzielałem.
Później zniknąłem.
Takich głosów jak Twój - aninimowych pyskaczy - było więcej... :)
A co do prowidera to zaproponowała mi pani Sylwia lepsze warunki
więc Internet sobie pozostawię: szybszy transfer za mniejsze pieniądze.
Czasem warto się postawić ;)
Będzie mi potrzebny do utrzymywania profilu "Miłość Ci" na n-k
oraz dostępu do naukowych Forów moderowanych.
Z Usenetu nie da się zrobić 'kużni postępu'. Za dużo anonimowych
oszołomów, a za małe zainteresowanie wspólnym budowaniem
wieży Babel.
3m się :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

34. Data: 2009-11-09 22:05:04

Od: kasia pierdziasia <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> Z Usenetu nie da się zrobić 'kużni postępu'. Za dużo anonimowych
> oszołomów, a za małe zainteresowanie wspólnym budowaniem
co ty Edek pierdzielisz?
najpierw zapowiadasz, ze idziesz sie czym zajac i mowimy sobie dowidzenia,
potem nadajesz tu jak jakis niedorozwuj, az pierdzielisz oficjalnie na
beszczela,
w dodatku jak drobny hujek chwalisz sie, ze nie placisz za neta i
czekasz, az ci go zabiora
a potem sciemniasz cos naiwnie o jakies promocji od pani Sylwi,
co ty myslisz, ze ktos jest durny?
przeciez wszyscy jestesmy dorosli, mamy podpisane umowy
i nikt nam specjalnie promocji nie zrobi, wez ty sie puknij w ten durny
stary leb
poza tym z kim ty tu piszesz? slepy jestes?
nie widzisz, ze szczyle poprostu robia sobie jaja ze starszego czlowieka,
a ty jak idiota szczerzysz do nich zemby zebrajac o judaszowa sympatie?
nie poznalbys przyjaciela stary durniu, nawet gdyby stanal przed toba
i strzeli cie w pysk, zebys sie otrzasnal
moze i nie prawilam tutaj nikomu komplementow,
ale pisalam zawsze z mysla o czytelniku i kazdy zawsze odniosl
lub powinien odniesc tylko korzysc z moich slow - stac sie lepszym
czlowiekiem

a ci co sie nie stali no to dalej,
mozecie teraz kundle ujadac za mna

--
Buhahahahaha...
Katharina von pierdziasia

35. Data: 2009-11-10 06:14:03

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia pierdziasia" <k...@a...pl>

> co ty Edek pierdzielisz?
> najpierw zapowiadasz, ze idziesz sie czym zajac i mowimy sobie dowidzenia,
> potem nadajesz tu jak jakis niedorozwuj,

Ale to prawda. Rozpocząłem układanie dawno zapowiadanej książki
O tym też będzie w Księdze
Cierpliwości maluchy. ;D
"Prawda nie kłamie"
PRZECIEŻ MOGĘ PISAĆ RÓWNOCZEŚNIE tu i tamto. :-)

> [...]
> przeciez wszyscy jestesmy dorosli, mamy podpisane umowy
> i nikt nam specjalnie promocji nie zrobi, wez ty sie puknij w ten durny

Ale to prawda. Płacę elektronicznie i ustawiłem status przelewu
cyklicznego: "wstrzymaj". Pieniążki nie poszły, a pani Sylwia
zadzwoniła z promocją dla długoletnich klientów. Dziwi Cię to?

> poza tym z kim ty tu piszesz? slepy jestes?
> nie widzisz, ze szczyle poprostu robia sobie jaja ze starszego
> czlowieka, a ty jak idiota szczerzysz do nich zemby zebrajac o judaszowa
> sympatie?

A Ty nie widzisz, żę oprócz "szczyli próbujących robić sobie jaja
ze starszego czlowieka" są też na grupie LUDZIE, którzy chcą
ciś zrozumieć, coś sobie wyjaśnić, poczuć wspólnotę myśli? hę? :-)

> nie poznalbys przyjaciela stary durniu, nawet gdyby stanal przed toba
> i strzeli cie w pysk, zebys sie otrzasnal moze i nie prawilam tutaj
> nikomu komplementow, ale pisalam zawsze
~~~~~~~~~~~~~~~~
z mysla o czytelniku
~~~~~~~~~~~~~~~~

Masz tę samą chorobę co "michał": nie piszesz do rozmówcy
ale piszesz "zmysla o czytelniku"
z myślą o czytelniku - zmyśla o czytelniku
NIE ZMYŚLAJ!
:-)

> i kazdy zawsze odniosl lub powinien odniesc tylko korzysc z moich
> [...]

Buhahahahaha...
A teraz poczytaj coś na temat. W linku, który podała Iza jest nagłówek:
"Wywiad z najbardziej kontrowersyjnym polskim blogerem - Kominek"
<> Czy widzisz słowo-klucz "najbardziej" ?
porównaj: "polski reżyser Polanski, twórca polskiego kina"
Niedawno przeniosłem na psp wątek:
"Zmarł wielki Irving Gelfand"
<> Czy widzisz słowo-klucz "wielki" ?
Sporo ostatnio dyskutowało się o "zażydzaniu", a więc o zajmowaniu
najwyższych stanowisk w Polsce i na świecie przez internacjonalistów
żydowskiego pochodzenia. Poszukaj post XL o historii zażydzania.
Co mają wspólnego słowa-klucze: "najbardziej", "wielki", "słynny"
- co mają wspólnego z "zażydzaniem" i socjotechniką? Wiesz?
Nie wiesz - bo poddano Cię manipulacji, więc nie chcesz wiedzieć.
To bloker w Twoim mózgu.
PS. Widzisz jak o Ciebie dbam? Nie strzelam w pysk, ale wyjaśniam. :-)
pozdrawiam cieplutko,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

36. Data: 2009-11-10 06:42:38

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> "kasia pierdziasia" <k...@a...pl>

No własnie jest ta wieża - na etapie mieszania języków, a co za tym idzie -
pojęć i myśli...

37. Data: 2009-11-10 06:57:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To bloker w Twoim mózgu.
> PS. Widzisz jak o Ciebie dbam? Nie strzelam w pysk, ale wyjaśniam. :-)
Piszesz, coś znaczysz, wielu Cię szanuje. A on (czy to jest ona?) też by tak
chciał. I w ten sposób też kogoś- tam znajdzie, w kim wzbudzi podziw.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Znaleźć człowieka, z którym można porozmawiać nie wysłuchując banałów,
skarb.
- Waldemar Łysiak

38. Data: 2009-11-10 07:04:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> Znaleźć człowieka, z którym można porozmawiać nie wysłuchując banałów,
> konowałów, idiotyzmów cwaniackich, łgarstw, fałszywych zapewnień, tanich
> sprośności lub specjalistycznych bełkotów "fachowca", dla którego branżowe
> wykształcenie plus umiejętność trzymania widelca jest całą jego kulturą,
> kogoś bez płaskostopia mózgowego i bez lizusowskiej mentalności- to
znaleźć
> skarb.
> - Waldemar Łysiak

Łysiak w dużej mierze pisze o sobie i jemu podobnych mających
wykształciuchowate zadęcie.
Normalny człowiek, mając przewagę nie wykorzystuje jej do wykazania
wyższości, no chyba, że hołota zmusza go w celach samoobrony przed
zdominowaniem chamów a la pierdziasia.

39. Data: 2009-11-10 07:32:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Normalny człowiek, mając przewagę nie wykorzystuje jej do wykazania
> wyższości, no chyba, że hołota zmusza go w celach samoobrony przed

A ja go lubię. Trochę z niego mitoman, ego ma rozdęte- ale np świetny znawca
epoki napoleońskiej. Czytałeś jego np "Malarstwo białego człowieka"? Albo
"Stulecie kłamców" i "Asfaltowy salon"? Tam rozprawia się z wykształciuchami
własnie- Michnikiem i jego salonową kamarylą

40. Data: 2009-11-10 07:52:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> No własnie jest ta wieża - na etapie mieszania języków,
> a co za tym idzie - pojęć i myśli...

"Jedno dziecko buduje zamek z piasku, a pozostałe dzieci
jedyną radochę mają, by ten zamek rozwalać." - hehe
pytanie:
Dlaczego nie ma wieży Babel?
odpowiedź:
"Mało nas, mało nas do pieczenia chleba,
Tylko nam, tylko nam Ciebie tu potrzeba!"
Teraz dziecko ze środka wybiera jednego malucha z zewnętrznego
koła i zabawa się powtarza. Kiedy mamy zbyt dużo dzieci
w środkowym kole możemy zabawę zakończyć lub toczyć ją dalej
zmieniając rymowankę:
"Dużo nas, dużo nas do pieczenia chleba,
Tylko nam, tylko nam Ciebie tu nie trzeba."
Dzieci kolejno odchodzą do zewnętrznego koła.
. . .
Zabawa nazywa się: komu by tu przy 1 dolić,
a chleba nie ma komu piec... :(
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego
ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło
(.) etyka seksualna
Re: Polański
HA !!!