poradzcie - ser wedzony

1. Data: 2002-08-03 06:34:17

Temat: poradzcie - ser wedzony
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam wczoraj spory kawalek wedzonego sera, wygladal normalnie, ale
niestewty, jest paskudnie slony i jakis taki...nieszczegolny. Czy macie
jakies pomysly na zuzycie takiego sera? Zawsze jedlismy taki ser na
kanapkach, ale przez te slonosc nie bardzo sie nadaje;-(
Moze do jakiejs potrawy mozna dodac taki ser?

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2002-08-03 06:44:28

Temat: Re: poradzcie - ser wedzony (P?)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>kanapkach, ale przez te slonosc nie bardzo sie nadaje;-(
>Moze do jakiejs potrawy mozna dodac taki ser?

..Basia....zawsze, jak nic nowego nie wymysla mozna zetrzec
wedzonego na salatke (wersja a la szopska), albo "po wiejsku"
zrobic zapiekanke z cieniutkich ziemniakow, plastrow cebuli
podduszonych, czosnku i powtykac miedzy warzywa cienkie plastry sera
i zalac porcja piwa, zmieszana ze smietana gesta, jajem i
duuuuuzo zielonych typu szczypior........i piec piec piec

Ser 'wedzony" bedzie tu doskonale pasowal.......

AgataW.

1. Data: 2002-08-03 06:52:42

Temat: Re: poradzcie - ser wedzony
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kanapkach, ale przez te slonosc nie bardzo sie nadaje;-(
>Moze do jakiejs potrawy mozna dodac taki ser?

Basiu,
carbonare moze?:)))
a tak serio - moze upanierowac jak kotlety?? wedzony powinien wyjsc smaczny.
albo sos serowy z nego zrobic - moze slonosc "rozejdzie" sie???

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-03 07:21:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Aug 2002 08:52:42 +0200, "Monisiatko"
<M...@i...pl> wrote:

> [...]
>a tak serio - moze upanierowac jak kotlety?? wedzony powinien wyjsc smaczny.
>albo sos serowy z nego zrobic - moze slonosc "rozejdzie" sie???

w sosie serowym wtedy wylezie slonosc, o ile nie da sie mleka
zamiast smietany, ale...ja bym tam byla jednak za podrzucaniem
smakolyku do zpiekanek, unikajac juz potem soli

KRysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-03 07:26:23

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

*****************
Krysiu. oczywiscie, ze tylko mleka... Przeciez odzywiamy sie zdrowo, zadnej
smietany:))))
No moze pol kubeczka do carbonary:))) ale tylko 12-tki:))
Pandorom precz:)))))

Monika
co to sie wlasnie za targ wybiera i duma, jakie warzywka kupic....

1. Data: 2002-08-03 07:39:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Monika
>co to sie wlasnie za targ wybiera i duma, jakie warzywka kupic....

wszystko, co LADNE, a potem zrob sobie ladne tablo w kuchni do
ogladania

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-03 07:53:07

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>wszystko, co LADNE, a potem zrob sobie ladne tablo w kuchni do
>ogladania
>
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

a do jedzenia????
ach... jak tak chodze na targ latem, to strasznie zaluje, ze nie mieszkam w
jaki s kraju, gdzie swieze warzywa i owoce sa caly rok, Ale takie prawdziwe

arzywa i owoce, co maja smak. Nie te "drewniane", ktore mozna kupic caly rok.

1. Data: 2002-08-03 08:29:53

Od: Art Plazewski. <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> wrote:

> [...]
>
>arzywa i owoce, co maja smak. Nie te "drewniane", ktore mozna kupic caly rok.

Ale za to masz golonke i oscypka i zsiadle mleko...
;->>>>>>
Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-08-03 09:00:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Aug 2002 08:29:53 GMT, Art Plazewski.
<Art[Gruby]@icbleu.org> wrote:

>Ale za to masz golonke i oscypka i zsiadle mleko...
>;->>>>>>
>Art(Gruby).
>Abyssus abyssum invocat.

a Ty to jeszcze nie spisz czy juz?

a ja mam malo i jarzyn niedrogich i golonek rozsadnych (nie
zawsze), nie wspomne o oscypku ;) srednia nastroju leci mi na
leb, prosze nie zwracac na mnie uwagi

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-03 09:57:39

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>rok.

>Ale za to masz golonke i oscypka i zsiadle mleko...
>;->>>>>>
>Art(Gruby).
>Abyssus abyssum invocat.

I swojska kielbase, ktora wlasnie wcinam.... pycha.....
:))
Monika

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

dziekuje..
Jagodzianki
Gofry - przepis
Lasanie
2 przepisy na dobre przetwory w sloikach:)