Re: postinor

Data: 2004-09-23 21:55:21
Temat: Re: postinor
Od: quirky <q...@W...pl>

> a czy przed KAZDYM rozpoczeciem nowego opakowania pigulek jest koniecznosc
> badania ginekologicznego? gdzie widzisz naduzycie w wypisaniu pigulek przez
> okuliste (nawiasem mowiac jako stomatolog tez mialem na studiach ginekologie
> i poloznictwo... - ale to moze z powodu podobnego fotela...)

1) to co nie jest zabronione w tym kraju - jest dozwolone a zatem i
zaywanie pierwszego opakowania pigulek bez konsultacji ginekologicznej
- a tego nie popieram.

2)pigulki moze nie sa jeszcze tak problematycznym lekiem ale wyobrazmy
sobie sytuacje gdy przepisany lek kupuje sie z duza znizka np:Relanium dla
honorowych dawcow krwi. Znajomy lekarz okulista przepisuje mi ten lek po
znajomosci a ja go sprzedaje na czarnym rynku - UWAGA!!! NADUZYCIE!!!
Byc moze gdyby lek mogl przepisac mi tylko moj lekarz pierwszego kontaktu
nie doszloby do takiej sytuacji i statystyczny podatnik nie dokladalby do
tego procederu.

3)chyba nie chcesz mi wmowic, ze jako stomatolog masz takie samo pojecie o
"kobiecych sprawach" co ginekolog?????
Jesli tak to moj przystojny stomotolog bedzie mial czestrze wizyty haha ;)

pozdrawiam serdecznie
[mojego stomatologa w szczegolnosci ;)]
quirky