postinor

1. Data: 2004-09-22 07:34:34

Temat: postinor
Od: "Arnika" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym zapytac czy postinor moze przepisac jedynie ginekolog czy tez np.
chirurg ze wzgledu na pewne schorzenia.
dzieki za opinie
Arnika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-09-22 10:23:36

Temat: Re: postinor
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:04092209343416@polnews,
niejaki(a): Arnika z adresu <b...@w...pl> napisał(a):

> Chcialabym zapytac czy postinor moze przepisac jedynie ginekolog czy
> tez np. chirurg ze wzgledu na pewne schorzenia.
> dzieki za opinie
> Arnika

moze przepisac kazda osoba posiadajaca prawo wykonywania zawodu lekarza badz
lekarza stomatologa. co do weterynarzy nie jestem w 100% pewien.

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

3. Data: 2004-09-22 12:03:34

Od: Lukrecja <k...@c...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie wiem, ale gdybym by?a pania; farmaceutka; i zobaczy?abym na
recepcie Postinor i piecza;tke; dentysty... :-)chyba bym sie zastanowila.

4. Data: 2004-09-22 12:05:51

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

<k...@c...tarman.pl> napisal(a):
> No nie wiem, ale gdybym by?a pania; farmaceutka; i zobaczy?abym na
> recepcie Postinor i piecza;tke; dentysty... :-)chyba bym sie zastanowila.

Od zastanawiania się są uczeni, aptekarz ma sprzedać lek.
--
Samotnik
www.zagle.org.pl - rejsy morskie

5. Data: 2004-09-22 15:00:52

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cirpm7$2t3g$1@arrakis.solutions.net.pl,
niejaki(a): Lukrecja z adresu <k...@c...tarman.pl> napisal(a):

> No nie wiem, ale gdybym by?a pania; farmaceutka; i zobaczy?abym na
> recepcie Postinor i piecza;tke; dentysty... :-)chyba bym sie
> zastanowila.

to nie jest kwestia zastanawiania sie, tylko wydania leku. tutaj akurat
przepisy sa jasne. wystarczy je poczytac.

--
milego dnia
Adam #gg 402495

6. Data: 2004-09-22 16:49:01

Od: Lukrecja <k...@c...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, oj widze ze kolega tez jest bardzo uczony... nie napisalam, ze nie
sprzedalabym, tylko bym sie zastanowila, bo mimo wszystko to tak jakby
okulistka przepisywala tabletki antykoncepcyjne...

7. Data: 2004-09-23 05:55:00

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cisade$ref$1@arrakis.solutions.net.pl,
niejaki(a): Lukrecja z adresu <k...@c...tarman.pl> napisał(a):

> bo mimo wszystko to tak jakby
> okulistka przepisywala tabletki antykoncepcyjne...

no ale dalej nie wiem ossochozzi. kazdy z tych lekarzy konczyl AM, kazdy
mial farmakologie, kazdy zdawal egzamin. to nie jest tak ze razem ze
specjalizacja czyszcza Ci mozg z pozostalych wiadomosci.

ps: pozdrawiam tarnowianke ;)

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

8. Data: 2004-09-23 09:29:30

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ale dalej nie wiem ossochozzi. kazdy z tych lekarzy konczyl AM, kazdy
> mial farmakologie, kazdy zdawal egzamin. to nie jest tak ze razem ze
> specjalizacja czyszcza Ci mozg z pozostalych wiadomosci.

A moze o to, ze prowadzi to do naduzyc????
Nie po to tabletki antykoncepcyjne sa na recepte zeby je zazywac bez wizyty
u odpowiedniego lekarza. Czy okulistka jest w stanie zbadac kobiete pod
katem zazywania takich pigulek???

pozdrawiem
quirky

9. Data: 2004-09-23 18:19:31

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Adam,

Dnia 22 września 2004 (17:00:52)
Na temat "postinor"
begin message:

> to nie jest kwestia zastanawiania sie, tylko wydania leku. tutaj akurat
> przepisy sa jasne. wystarczy je poczytac.

Jak jakis czas temu bylem u lekarza z dziewczyna, w celu wypisania
postonoru nakierowala nas na pokoj obok do prywatnego ginekologa :)
Powiedziala ze ona nie moze. Ten wzial 50 zlociszy i z usmiechem
wypisal postinor.

Posesjusz
ICQ: 3385742

10. Data: 2004-09-23 18:25:05

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci: 5gq6pxz8k38q$.3ifcgscfyz9z$....@4...net ,
której nadawca bylo quirky <q...@W...pl> zostalo napisane:

> [...]
> wizyty u odpowiedniego lekarza. Czy okulistka jest w stanie zbadac
> kobiete pod katem zazywania takich pigulek???

a czy przed KAZDYM rozpoczeciem nowego opakowania pigulek jest koniecznosc
badania ginekologicznego? gdzie widzisz naduzycie w wypisaniu pigulek przez
okuliste (nawiasem mowiac jako stomatolog tez mialem na studiach ginekologie
i poloznictwo... - ale to moze z powodu podobnego fotela...)

--
milego dnia
adam, gg# 402495

pierwsza wizyta u proktologa