pierwsza wizyta u proktologa

1. Data: 2004-09-22 06:15:28

Temat: pierwsza wizyta u proktologa
Od: "ktos" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
za tydzien mam wizyte u proktologai w zwiazku z tym mam pytanie:
jak takie badanie wyglada jak trzeba sie przygotowac do niego czy boli badanie itp
jak ktos byl to niech cos napisze
thx

2. Data: 2004-09-22 15:16:26

Temat: Re: pierwsza wizyta u proktologa
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktos" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za tydzien mam wizyte u proktologai w zwiazku z tym mam pytanie:
> jak takie badanie wyglada jak trzeba sie przygotowac do niego czy boli

jesli to hemoroidy, to badanie jest palpacyjne - ty jestes na kolanach i
lokciach, a lekarz czyni swoja powinnosc. badanie nie boli, ale jest
krepujace.

3. Data: 2004-09-24 09:18:59

Od: "ktos" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli to hemoroidy, to badanie jest palpacyjne - ty jestes na kolanach i
> lokciach, a lekarz czyni swoja powinnosc. badanie nie boli, ale jest
> krepujace.

tak chodzi o hemoroidy ale pewnie nie tylko ( leczysz sie na hemoroidy a oni znajda
co innego np rak)
znaczy sie reka w odbyt tak? myslalem ze ta kamera na kablu
czyli trzeba sie przed badaniem przeczyscic:) czy tez lewatywa?

4. Data: 2004-09-24 09:40:30

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktos napisał
> [...]
> znaczy sie reka w odbyt tak? myslalem ze ta kamera na kablu
> czyli trzeba sie przed badaniem przeczyscic:) czy tez lewatywa?

Kamera na kablu, czyli rektoskopia. Ale na to badanie umowisz sie
podejrzewam na raz nastepny, czyli po tej pierwszej wizycie. I
zostaniesz wtedy pouczony jak sie do badania przygotowac.
Prawdopodobnie nawet na pismie to pouczenie dostaniesz :)

pozdrawiam
Gosia

5. Data: 2004-09-24 16:10:02

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kamera na kablu, czyli rektoskopia.

a czyn to badanie sie rozni od kolonoskopii?

6. Data: 2004-09-27 06:08:47

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua napisał
http://www.zdrowie.med.pl/uk_trawienny/badania/kolon
oskopia.html

> a czyn to badanie sie rozni od kolonoskopii?

http://tinyurl.com/57bd8

pozdrawiam
Gosia

badania okresowe, szczepienia itp....