Re: powiększające się zakola ...

From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: powiększające się zakola ...
Date: Fri, 05 Oct 2001 02:28:12 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl

Tomek Kozinski napisał:

> Dnia Thu, 04 Oct 2001 00:13:01 +0200
> Dariusz <d...@p...onet.pl> objawił(a):

> ?

> ?
> Widziałeœ kiedykolwiek badanie. ?
> Nie obce ci jest pojęcie œlepej i podwójnie œlepej próby ?
> A biochemia, badania alterantywne, na zwierzętach, na hopdowlach ?
> Wogóle masz cokolwiek co daje się zwerbalizować ?

Ja to wszystko rozumiem, ale powiedz mi jak sie zabezpieczyc przed
kradzieza metody i skladu preparatu, gdy zostana ujawnione ?

> Jeœli masz patent to możesz dopuszczać kogo chcesz.
Patent pending

> Testy dla 100 osób nie majš _ŻADNEJ_ przydatnoœci statystycznej. Nikt nie
> zainwestuje nawet 10zł na odstawie dobrego słowa.

To moja odpowiedz jest prosta.
Niech lysi zostana lysi, skoro nie sa zainteresowani.

> Jeœli chcesz robić badania sam - to żyjesz chyba w innym wymiarze.
> Statystyki zaczynajš się od analiz kilku tysięcy przypadków + grupy
> kontrolne na placebo i innych lekach. Bez takich badań możesz zapomnieć o
> sprzdaży czegokolwiek jako lek. Na 100 wyselekcjionowanych osobach nie
> jesteœ w stanie wykazać żadnej skutecznoœci.

Wybacz ale zwalczanie lysienia to nie ma nic wspolnego z farmakologia i
testami z placebo.
Tutaj jest tak,
lysiejesz, lysiejesz
stosujesz metode i preparat made by Jacek i przestajesz lysiec.

Badanie efektu placebo mnie nie interesuje, poniewaz nie sa znane
przypadki samoistnego odlysienia.

> A zagwarantujesz, że nie spowoduje on poważnych szkód zdrowotnych. ?

Jestem o tym przekonany ze jakiekolwiek dzialania uboczne sa wykluczone.
J.