Re: powiększające się zakola ...

From: k...@s...pl (Tomek Kozinski)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: powiększające się zakola ...
Date: 5 Oct 2001 21:37:46 GMT

Dnia Fri, 05 Oct 2001 02:28:12 +0200
Dariusz <d...@p...onet.pl> objawił(a):
> Tomek Kozinski napisał:
>
> Wybacz ale zwalczanie lysienia to nie ma nic wspolnego z farmakologia i

To jest jak najbardziej zawansowana farmakologia. Są ludzie, którzy całe
życie spędzili na badanich na temat włosów i łysienia. Jeśli nie
potrafisz podać mechanizmów przez jakie działa twoja substancja, ani nie
potrafisz wykazać statystycznie, że obiektywnie działa to poprostu nic
nie masz - piszesz sobie przypadkowe ciągi słów. Równie dobrze mógł byś
opublikować, że umiesz leczyć raka, alzheimera, i parkinsonizm
jednocześnie.

> testami z placebo.
> Tutaj jest tak,
> lysiejesz, lysiejesz
> stosujesz metode i preparat made by Jacek i przestajesz lysiec.

Do idź z tym na pl.sci.szarlataneria
Ta grupa to medycyna.

> Badanie efektu placebo mnie nie interesuje, poniewaz nie sa znane
> przypadki samoistnego odlysienia.

Niestety przypadki nagłego zmądrzenia są żadkie.

> Jestem o tym przekonany ze jakiekolwiek dzialania uboczne sa wykluczone.
> J.

Podejżewam, że nie posiadasz żadnej wiedzy na temat na który się
wypowiadasz. Jeśli nie potrafisz ziąść odpowiedzialności za swoje słowa
umieść sobie w sygnaturce zdanie " Jestem nie poczytalny, proszę nie
zwracać namnie uwagi" inaczej będziesz szkodził ludziom, którzy piszą na
tą grupę w poszukiwaniu pomocy.

--
pozdrowienia )/
od kozy. Y\_/