Re: powiększające się zakola ...

From: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: powiększające się zakola ...
Date: Wed, 10 Oct 2001 12:31:31 +0200

Dariusz wrote:

> Masz racje.
> Nie sa nawet wcale znane.

Kolego Dariuszu, spieszę cię więc powiadomić, że właśnie w wyniku żmudnych badań
opracowałem metodę mądrzenia.

Jest skuteczna metoda nieinwazyjna, nieoperacyjna, ale jest kosztowna i
czasochlonna.
Metoda jest skuteczna, skutecznie testowana na wielu osobach, znajomych,
czlonkach rodziny.
Badanie efektu placebo mnie nie interesuje, poniewaz nie sa znane przypadki
samoistnego zmądrzenia.
Tutaj jest tak, głupiejesz, głupiejesz - stosujesz metode i preparat made by
Leszek i przestajesz głupieć!
Jestem o tym przekonany ze jakiekolwiek dzialania uboczne sa wykluczone.
Poniewaz trudno mi tworzyc osrodek zwalczania głupienia od nowa to zawiaze
spolke, a zainteresowanemu koncernowi kosmetycznemu/farmakologicznego udostepnie
licencje. To miedzynarodowy koncern bedzie prowadzil wymagane testy, badania lub

zleci stronie trzeciej. Ja nie mam czasu ani ochoty na takie badania, poniewaz
moj interes zostal zrealizowany
To nie jest tak ze zaczniesz pyskowac na usenecie i preparat dostaniesz na
frico.
Metody, preparatu i procedury moge tez nieujawnic, gdy bedziesz dalej pyskowal.

;-)

Leszek