Re: powiększające się zakola ...

From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: powiększające się zakola ...
Date: Wed, 10 Oct 2001 14:45:24 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl

Lech Trzeciak napisał:

> Kolego Dariuszu, spieszę cię więc powiadomić, że właœnie w wyniku żmudnych badań
> opracowałem metodę mšdrzenia.
Chyba wymadrzania sie ;)

> [...]
> Poniewaz trudno mi tworzyc osrodek zwalczania głupienia od nowa to zawiaze
> spolke, a zainteresowanemu koncernowi kosmetycznemu/farmakologicznego udostepnie
> licencje. To miedzynarodowy koncern bedzie prowadzil wymagane testy, badania lub
>
> zleci stronie trzeciej. Ja nie mam czasu ani ochoty na takie badania, poniewaz
> moj interes zostal zrealizowany
> To nie jest tak ze zaczniesz pyskowac na usenecie i preparat dostaniesz na
> frico.
> Metody, preparatu i procedury moge tez nieujawnic, gdy bedziesz dalej pyskowal.

Dziekuje. Nie skorzystam.
A jak efekty ocenia sam tworca, jego rodzina i znajomi ?

J.

Zwaz jednak ze z metoda i preparatem na powstrzymanie lysienia i odrost
wlosow jest tak, ze to widac.
Byles lysy a za rok wloski odrastaja, albo zakola sie nie powiekszaja.
Kobiety bardzo na to zwracaja uwage.

A metoda na madrzenie nie jest jednak tak obiektywna, gdyz trudno badac
poziom twojej madrosci.

Zatem pozostane przy dalszym doskonaleniu metody i preparatu na porost
wlosow.
Poszukuje metody mniejszej uciazliwosci aplikacji preparatu.
Aby mozna to bylo zautomatyzowac, np. aerozol.

J.