powiększające się zakola ...

11. Data: 2001-10-04 19:17:47

Temat: Re: powiększające się zakola ...
Od: k...@s...pl (Tomek Kozinski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Oct 2001 00:13:01 +0200
Dariusz <d...@p...onet.pl> objawił(a):

?

> po co mam publikowac wyniki i ujawniac bezplatnie metode i preparat ?

?
Widziałeś kiedykolwiek badanie. ?
Nie obce ci jest pojęcie ślepej i podwójnie ślepej próby ?
A biochemia, badania alterantywne, na zwierzętach, na hopdowlach ?
Wogóle masz cokolwiek co daje się zwerbalizować ?

> nie gniewaj sie, ale nie moge dopuszczac osob postronnych, stanowiacych
> konkurencje.

Jeśli masz patent to możesz dopuszczać kogo chcesz.

> Moge przeprowadzic testy dla 100 osob i efekt mierzalny to bedzie
> pojawienie sie nowego owlosienia w miejscu zakoli.

Testy dla 100 osób nie mają _ŻADNEJ_ przydatności statystycznej. Nikt nie
zainwestuje nawet 10zł na odstawie dobrego słowa.

> Kuracja moze potrwac 1-2 lata i zrozumiale jest ze nie bede w stanie
> kontrolowac 100 osob raz na tydzien.
> Musialyby to byc osoby zamieszkale w bliskiej okolicy, np. w akademiku ,
> ale studenci raczej nie lysieja, dopiero pozniej.

Jeśli chcesz robić badania sam - to żyjesz chyba w innym wymiarze.
Statystyki zaczynają się od analiz kilku tysięcy przypadków + grupy
kontrolne na placebo i innych lekach. Bez takich badań możesz zapomnieć o
sprzdaży czegokolwiek jako lek. Na 100 wyselekcjionowanych osobach nie
jesteś w stanie wykazać żadnej skuteczności.

> Ostatecznie moge preparat udostepnic 100 testorom bezplatnie na okres
> testow.

A zagwarantujesz, że nie spowoduje on poważnych szkód zdrowotnych. ?

--
pozdrowienia )/
od kozy. Y\_/

12. Data: 2001-10-05 00:17:40

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosa napisał:

> Pewnego dnia , a był to Wed, 3 Oct 2001 22:53:02 +0200 , Dariusz

> Rozumiem że udało ci się zsyntetyzować jakiœ miejscowo działajšcy lek
> blokujšcy działanie DHEA na cebulki włosowe.

to jest slodka tajemnica
ale skutecznosc metody jest taka, ze w miejscu zakoli wyrastaja nowe
wloski.

13. Data: 2001-10-05 00:28:12

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Kozinski napisał:

> [...]
> A biochemia, badania alterantywne, na zwierzętach, na hopdowlach ?
> Wogóle masz cokolwiek co daje się zwerbalizować ?

Ja to wszystko rozumiem, ale powiedz mi jak sie zabezpieczyc przed
kradzieza metody i skladu preparatu, gdy zostana ujawnione ?

> Jeœli masz patent to możesz dopuszczać kogo chcesz.
Patent pending

> Testy dla 100 osób nie majš _ŻADNEJ_ przydatnoœci statystycznej. Nikt nie
> zainwestuje nawet 10zł na odstawie dobrego słowa.

To moja odpowiedz jest prosta.
Niech lysi zostana lysi, skoro nie sa zainteresowani.

> Jeœli chcesz robić badania sam - to żyjesz chyba w innym wymiarze.
> Statystyki zaczynajš się od analiz kilku tysięcy przypadków + grupy
> kontrolne na placebo i innych lekach. Bez takich badań możesz zapomnieć o
> sprzdaży czegokolwiek jako lek. Na 100 wyselekcjionowanych osobach nie
> jesteœ w stanie wykazać żadnej skutecznoœci.

Wybacz ale zwalczanie lysienia to nie ma nic wspolnego z farmakologia i
testami z placebo.
Tutaj jest tak,
lysiejesz, lysiejesz
stosujesz metode i preparat made by Jacek i przestajesz lysiec.

Badanie efektu placebo mnie nie interesuje, poniewaz nie sa znane
przypadki samoistnego odlysienia.

> A zagwarantujesz, że nie spowoduje on poważnych szkód zdrowotnych. ?

Jestem o tym przekonany ze jakiekolwiek dzialania uboczne sa wykluczone.
J.

14. Data: 2001-10-05 07:55:54

Od: "RG" <r...@c...varionet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Cosa napisał:
> to jest slodka tajemnica
> ale skutecznosc metody jest taka, ze w miejscu zakoli wyrastaja nowe
> wloski.

Gdzies czytalem, ze w miejscu gdzie jest lysina nie moga odrosnac wlosy bo
cebulki sa tam juz obumarle, wiec jak to mozliwe?

RG

15. Data: 2001-10-05 08:33:24

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

RG napisał:

> Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomoœci
>
> Gdzies czytalem, ze w miejscu gdzie jest lysina nie moga odrosnac wlosy bo
> cebulki sa tam juz obumarle, wiec jak to mozliwe?
zakole a lysina to jednak roznica, wiele osob sie goli na zero,
doslownie na polysk
i taka lysina jednak odrasta.
Podobny efekt mozna zauwazyc w zakolach.
Oczywiscie trudno oczekiwac pobudzenia komorek w miejscach trwalej
lysiny, tej swiecacej na glanz.
Dlatego napisalem ze ta metoda wymaga 1-2 lat na stopniowa regeneracje
cebulek wlosowych
i jezeli powstrzyma dalsze powiekszanie sie zakoli u 20-50% mezczyzn to
juz to bedzie
duzy sukces.
J.

16. Data: 2001-10-05 21:37:46

Od: k...@s...pl (Tomek Kozinski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Oct 2001 02:28:12 +0200
Dariusz <d...@p...onet.pl> objawił(a):
> Tomek Kozinski napisał:
>
> Wybacz ale zwalczanie lysienia to nie ma nic wspolnego z farmakologia i

To jest jak najbardziej zawansowana farmakologia. Są ludzie, którzy całe
życie spędzili na badanich na temat włosów i łysienia. Jeśli nie
potrafisz podać mechanizmów przez jakie działa twoja substancja, ani nie
potrafisz wykazać statystycznie, że obiektywnie działa to poprostu nic
nie masz - piszesz sobie przypadkowe ciągi słów. Równie dobrze mógł byś
opublikować, że umiesz leczyć raka, alzheimera, i parkinsonizm
jednocześnie.

> testami z placebo.
> Tutaj jest tak,
> lysiejesz, lysiejesz
> stosujesz metode i preparat made by Jacek i przestajesz lysiec.

Do idź z tym na pl.sci.szarlataneria
Ta grupa to medycyna.

> Badanie efektu placebo mnie nie interesuje, poniewaz nie sa znane
> przypadki samoistnego odlysienia.

Niestety przypadki nagłego zmądrzenia są żadkie.

> Jestem o tym przekonany ze jakiekolwiek dzialania uboczne sa wykluczone.
> J.

Podejżewam, że nie posiadasz żadnej wiedzy na temat na który się
wypowiadasz. Jeśli nie potrafisz ziąść odpowiedzialności za swoje słowa
umieść sobie w sygnaturce zdanie " Jestem nie poczytalny, proszę nie
zwracać namnie uwagi" inaczej będziesz szkodził ludziom, którzy piszą na
tą grupę w poszukiwaniu pomocy.

--
pozdrowienia )/
od kozy. Y\_/

17. Data: 2001-10-05 22:26:35

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Kozinski napisał:

> Dnia Fri, 05 Oct 2001 02:28:12 +0200
> Dariusz <d...@p...onet.pl> objawił(a):

> To jest jak najbardziej zawansowana farmakologia. Sš ludzie, którzy całe
> życie spędzili na badanich na temat włosów i łysienia.

ok
to wiem inaczej
gdyby lysienie bylo tylko problemem farmakologicznym i stan wiedzy
farmakologicznej umozliwial zwalczenie lysienia to problem lysych
zostalby pomyslnie rozwiazany.
Zatem lysienie to nie tylko problem farmakologiczny.

Jeœli nie
> [...]
> nie masz - piszesz sobie przypadkowe cišgi słów. Równie dobrze mógł byœ
> opublikować, że umiesz leczyć raka, alzheimera, i parkinsonizm

Alez potrafie, ale nie na usenecie i nie publicznie,
ale zainteresowanej duzej firmie kosmetycznej lub farmaceutycznej lub
wlasna produkcja.

Metoda to 50% farmakologia + 50% procedura, szkolenie, dawkowanie

> Do idŸ z tym na pl.sci.szarlataneria
> Ta grupa to medycyna.

Raz jeszcze. Gdyby znana byla szarlataneria prowadzaca do likwidacji
lysienia
to szarlatani byliby jawni, ale przeciez wiesz ze tak nie jest.

> Niestety przypadki nagłego zmšdrzenia sš żadkie.
Masz racje.
Nie sa nawet wcale znane.
Ale zamiast mnie pouczac sam sie naucz poprawnie pisac: nie "zadkie" a
"rzadkie"

> Podejżewam, że nie posiadasz żadnej wiedzy na temat na który się
> wypowiadasz.
Klamiesz.

nie mowi sie "podejzewam" a podejrzewam"

Jeœli nie potrafisz zišœć odpowiedzialnoœci za swoje słowa
> umieœć sobie w sygnaturce zdanie " Jestem nie poczytalny, proszę nie
> zwracać namnie uwagi" inaczej będziesz szkodził ludziom, którzy piszš na
> tš grupę w poszukiwaniu pomocy.

Sluchaj koza, jak skonczysz podstawowke, to sie nauczysz pisac bez
bledow i bedziesz
partnerem do dyskusji, na dzisiaj naucz sie pisac bez bledow, poniewaz
obrazasz
czytajacych grupe medycyna.

To nie jest tam koza, ze bedziesz tu pyskowal i pouczal innych a sam
jestes noga
i robisz 10 bledow ortograficznych.
To obraza wszystkich.

Skorzystaj z autoporady:
(cytat)
umieœć sobie w sygnaturce zdanie " Jestem niepoczytalny, proszę nie
zwracać na mnie uwagi"
(koniec cytatu)

A wracajac do tematu koza,
to nie jest tak z lysieniem ze ty znasz metoda zapobiegajaca lysieniu i
potrafisz byc nie lysy na zyczenie.

To jest inny problem.
Wszyscy lysieja, wszyscy nie chca wylysiec.
Jest metoda, skuteczna i bedzie stopniowo ustepniana zainteresowanym,
ale poniewaz trudno mi tworzyc osrodek zwalczania lysienia od nowa
to zawiaze spolke, a zainteresowanemu koncernowi
kosmetycznemu/farmakologicznego udostepnie licencje.

To miedzynarodowy koncern bedzie prowadzil wymagane testy, badania lub
zleci stronie trzeciej.
Ja nie mam czasu ani ochoty na takie badania, poniewaz moj interes
zostal zrealizowany.
Ja nie lysieje, a lysiejacy maja taki wybor,
albo dalej lysiec, albo skorzystac z metody.
Niekoniecznie dzisiaj i w roku 2001.
Preparat tez niekoniecznie bedzie krajowy i niekoniecznie tani i
powszechnie dostepny.

Tak wiec koza to nie jest tak ze zaczniesz pyskowac na usenecie i
preparat dostaniesz na frico.
Kozy przeciez nie lysieja.

Metody, preparatu i procedury moge tez nieujawnic, gdy bedziesz dalej
pyskowal.

18. Data: 2001-10-10 10:31:31

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> Masz racje.
> Nie sa nawet wcale znane.

Kolego Dariuszu, spieszę cię więc powiadomić, że właśnie w wyniku żmudnych badań
opracowałem metodę mądrzenia.

[...]
samoistnego zmądrzenia.
Tutaj jest tak, głupiejesz, głupiejesz - stosujesz metode i preparat made by
Leszek i przestajesz głupieć!
Jestem o tym przekonany ze jakiekolwiek dzialania uboczne sa wykluczone.
Poniewaz trudno mi tworzyc osrodek zwalczania głupienia od nowa to zawiaze

;-)

Leszek

19. Data: 2001-10-10 12:45:24

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak napisał:

> Kolego Dariuszu, spieszę cię więc powiadomić, że właœnie w wyniku żmudnych badań
> opracowałem metodę mšdrzenia.
Chyba wymadrzania sie ;)

> [...]
> frico.
> Metody, preparatu i procedury moge tez nieujawnic, gdy bedziesz dalej pyskowal.

Dziekuje. Nie skorzystam.
A jak efekty ocenia sam tworca, jego rodzina i znajomi ?

J.

Zwaz jednak ze z metoda i preparatem na powstrzymanie lysienia i odrost
wlosow jest tak, ze to widac.
Byles lysy a za rok wloski odrastaja, albo zakola sie nie powiekszaja.
Kobiety bardzo na to zwracaja uwage.

A metoda na madrzenie nie jest jednak tak obiektywna, gdyz trudno badac
poziom twojej madrosci.

Zatem pozostane przy dalszym doskonaleniu metody i preparatu na porost
wlosow.
Poszukuje metody mniejszej uciazliwosci aplikacji preparatu.
Aby mozna to bylo zautomatyzowac, np. aerozol.

J.

> Leszek

Swinka
kosmetologia