Re: powódź!?- Źle sformułowane zadanie

Data: 2001-07-31 23:20:34
Temat: Re: powódź!?- Źle sformułowane zadanie
Od: "Csirke" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "Michał Trojaczek" <m...@s...edu.pl> napisał w
wiadomości news:9k7bru$t4o$1@sunsite.icm.edu.pl...
> To czy winda byla typowa czy nie, nie ma zadego znaczenia dla tresci
zagdki;

No dobrze - dla treści - nie ma. Dla rozwiązania- owszem.
Poza tym chciałam jedynie zwrócić uwagę na pewne ciekawe zagadnienie. Jeśli
bowiem odpowiedź brzmiałaby - "winda była bardzo wysoka, a guziki tak
wysoko, że cżłowiek bez parasola nie mógł do nich dosięgnąć" - wtedy
wszystko byłoby ok. :))

tak jak w zagadce o pewnym
> czlowieku, ktory umarl. Jeszcze za zycia mial brata, ale ten brat nigdy
nie
> mial brata.

To znane i dość proste.
Nawet bez konieczności zjechania na dół. :)))

Csirke

Ps. Wszystkim życzę miłych wakacji i udanego wypoczynku, oraz nieco dystansu
i... próby spojrzeń na rzeczywistość widzialną i "czytalną" z innej
perspektywy.