p...@p...pl

1. Data: 2005-06-21 09:24:11

Temat: Re: p...@p...pl
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d99vn8$8fv$1@inews.gazeta.pl...

No to ja przepraszam. Dopiero sie zorientowalam, ze poszlo w ogole nie tam
gdzie trzeba w dodatki z adresem maila nie tego, co trzeba w tytule. Mea
culpa. Jakas zacma umyslowa.

almadka

2. Data: 2005-06-21 10:22:55

Temat: Bylo: poza@costam
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:n0dib1t3j7drc6h1mq91utjjj4ng679a3n@4ax.com...

> salate, 3 plasterki szynki i jedno jajko na kolacje, reszta na
> sniadanie i juz :P

Hehe, no juz przestancie! Dla wyjasnienia kwestii wytlumacze, ze to fragment
diety, ktora wszystkich odchudza, oprocz mnie;) Jakby ktos chcial, to podam
linka i po sprawie;)

almadka

3. Data: 2005-06-21 10:29:45

Temat: Re: Bylo: poza@costam
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared/A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> To ta w której trzeba jeść topione serki? A na kolację wino?

Nie. Tu sie je wolowine, jajka, salate, szpinak, szynke,jogurt w roznych
konfiguracjach. tzw.
kopenhaska/norweska/szwedzka.(www.twojadieta.info/di
eta/kopenhaska)
Ale ta z winem mnie zainteresowala. Serki to moge sobie odpuscic, ale to
winko...brzmi ciekawie:)

almadka

4. Data: 2005-06-21 10:43:59

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:e6fib15bpp7vmdcevpu0kr33nmmqhm1ahh@4ax.com...

> Ale my sie tylko tak bawimy :)))) NIE Twoim kosztem, naprawde.

;)

>w diety nie wierze :PPP

Wiesz, ja tez juz przestalam. Od kiedy moja psiapsiula, chuda jak patyk,
schudla na tej diecie 6 kg, a ja w tym samym czasie, nie taka chuda,
schudlam kilogram. A ja do tego jezdze na rolkach i biegam za dzieciakiem po
mieszkaniu i po podworku. Gdzie ta sprawiedliwosc? chlip...chlip...Ja to
chyba w ogole nie powinnam jesc i caly dzien biegac z obciaznikami przy
kostkach. Chyba zaloze bloga na ten temat:P

almadka

5. Data: 2005-06-21 10:48:36

Temat: Re: poza@costam
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d9beqo$ir8$1@news.onet.pl...
> Almadko,
> Nie znam czlowieka ktory po tej diecie schudl i nie wrocil do swojej wagi.
> Za to znam kilka osob ktore wrocily do swojej wagi sprzed odchudzania i
> dodatkowo im przybylo kilka kg.

Ja akurat znam dwie osoby, ktorym sie udalo utrzymac wage, bo potraktowaly
te diete jako wstep do zmiany sposobu zywienia. Pozostale faktyczne jo-jo
jak sie patrzy. Ale na lato chociaz byly chude;).

almadka

6. Data: 2005-06-21 11:27:26

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez juz nie. Jestem na diecie od poltora tygodnia, przytylam kilogram i
> za nic drania nie moge sie pozbyc, nie mowiac juz o pozostalych. No ja
> wiem, ze nie mlodnieje, ale trzydziestki jeszcze nie przekroczylam, wiec
> teoretycznie powinno sie dawac bez problemu. I co???????

Ja tez przed trzydziestka. Moze zalozymy klub poszkodowanych przez los?;)
Moze dadza nam chociaz znizki na silownie z tego powodu?;)

almadka

7. Data: 2005-06-21 15:25:35

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawiasem mowiac na silownie TEZ nie mam czasu... A poza tym wolalabym na
> rolki...

No tak, o tym nie pomyslalam. Rolki juz mam i wychodze na pojezdzic za
darmo! Ale mozemy urzadzic wspolnie pikiete o specjalne trasy dla rolkarzy
obok rowerowych.:D

almadka

8. Data: 2005-06-21 21:09:57

Temat: p...@p...pl
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2005-06-21 21:20:30

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka napisał(a):
> kawa,2 jajka na twardo, 5 plastrów chudej szynki, 5 liści sałaty z łyżką
> oliwy z oliwek i sokiem z cytryny
ale o co chodzi ???
Mars

10. Data: 2005-06-21 22:25:01

Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz napisał(a):

> ale o co chodzi ???

O pieniądze.

--
Old Rena, gdy nie wiadomo o co chodzi... no, chyba że o to drugie
[Renata Gierbisz]

misiosite: http://42.pl/url/c8z

młynki do pieprzu we W-wiu
mus z truskawek- w czym zamrazac?