pralka brandt - powtarzam post jakby ktos juz cos takiego kupił

1. Data: 2004-10-25 06:37:22

Temat: pralka brandt - powtarzam post jakby ktos juz cos takiego kupił
Od: swieRZy <k...@k...asd> szukaj wiadomości tego autora

przymierzam sie do zakupu takiej pralki - parametry całkiem mi pasuja 42l
zuzycie wody, klasa energetyczna A, klasa A dopierania , obroty 900,
programator w pokrętle obracanym lekko w dwie strony

prosiłbym grupowiczów o opinie na tematej tych pralek

1. Data: 2004-10-25 07:09:20

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

swieRZy <k...@k...asd> napisał(a):

> przymierzam sie do zakupu takiej pralki - parametry całkiem mi pasuja 42l
zuzycie wody.
Stanowczo za mało wody, żeby chociaż brała 50l. Dopiero od 60l pralki dobrze
płuczą.

> klasa energetyczna A
Tą klasę uzyskano dzieki zaniżonemu poziomowi wody.

> klasa A dopierania
A, czy wiesz, że ta klasa dotyczy tylko jednego programu, piorącego prawie
3h. W praktyce jest bardzo rzadko wykorzystywany. Programy, które
najczęściej są w tych pralkach używane mają klasy prania poniżej "C", a tak
zwane pranie ekspresowe klasę "G". Tu jest ciekawy paradoks. W większości
pralek pogorszyła się jakość prania na typowych programach po wprowadzeniu
klasy "A". Przede wszystkim dotyczy to słabych marek. Jedynie renomowane
firmy coś dbają o programy, które nie są testosowane pod względem jakości
prania, a które w praktyce wyłącznie stosujemy.

Poza tym Brandta nie polecam ze względu na fatalny serwis. Nie ma połowy
części, a jeżeli coś się uda kupić to czeka się na to tygodniami. Już nie
będę pisał o cenach tych części.

1. Data: 2004-10-25 07:20:56

Od: swieRZy <k...@k...asd> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 25 Oct 2004 07:09:20 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, zayzayer napisał(a):

> [...]

> A, czy wiesz, że ta klasa dotyczy tylko jednego programu, piorącego prawie
> 3h. W praktyce jest bardzo rzadko wykorzystywany.

Zgadza się - dlatego mam niesamowity problem z porównaniem parametrów
róznych modeli - z moich obserwacji wynika ze kazdy producent podaje
parametry osiągniete tylko przy jednym najkorzystniejszym programie - a jak
bradzo róznia sie pozostałe od niego??? Nie wszyscy podaja listę programów
z uzwglednieniem czasu, zużycia energii i wody - a na podstwaie tego można
by jakieś porównanie zrobić

Wiem, że na grupie zachwalane sa pralki bosha czy siemensa ale ich design
jest paskudny - dla mnie nie do przyjęcia
Czy znajdę dobra pralke wygladająca w miarę przyjemnie w cenie do 1600zł?

1. Data: 2004-10-25 08:38:54

Od: *madzik* <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/25/04 8:37 AM, swieRZy napisał/-a:
> [...]
> programator w pokrętle obracanym lekko w dwie strony
>
> prosiłbym grupowiczów o opinie na tematej tych pralek

Podaj jej nr, jesli mozesz. My mamy brandta, ale nie wiem, czy takiego,
o jakim Ty myslisz.

--
Pozdrawiam ciepło,
Magda

1. Data: 2004-10-25 09:46:56

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, że na grupie zachwalane sa pralki bosha czy siemensa ale ich design
>
> jest paskudny - dla mnie nie do przyjęcia
> Czy znajdę dobra pralke wygladająca w miarę przyjemnie w cenie do 1600zł?

Proponuje Indesit WISE107 albo jej odpowiednik niesplaszczony - mam i
jestem zadowolony.

--
Artur Nowacki
a...@l...home.pl

1. Data: 2004-10-25 10:10:16

Od: swieRZy <k...@k...asd> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 25 Oct 2004 11:46:56 +0200, na pl.rec.dom, Artur Nowacki napisał(a):
> Proponuje Indesit WISE107 albo jej odpowiednik niesplaszczony - mam i
> jestem zadowolony.
Tylko ze potrzebuje pralki górnoładowalnej

1. Data: 2004-10-29 07:19:31

Od: swieRZy <k...@k...asd> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 25 Oct 2004 10:38:54 +0200, na pl.rec.dom, *madzik* napisał(a):

> Podaj jej nr, jesli mozesz. My mamy brandta, ale nie wiem, czy takiego,
> o jakim Ty myslisz.

WTC0952CA

1. Data: 2004-10-29 08:20:59

Od: " Ed" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym Brandta nie polecam ze względu na fatalny serwis. Nie ma połowy
> części, a jeżeli coś się uda kupić to czeka się na to tygodniami. Już nie
> będę pisał o cenach tych części.

Podpisuję się obiema rękami. W najbliższej rodzinie, w pralce Brandta
ładowanej od góry po kilku latach b. lekkiej eksploatacji (niestety nie
pamietam modelu) pękł bęben w rejonie mocowania osi (może to trochę
niefachowe określenie ale daje pojęcie o miejscu uszkodzenia) - długotrwałe
próby znalezienia sensownego cenowo serwisu skończyły się kupnem nowej
pralki. Proponowana cena naprawy 750 zł, trudno powiedzieć ile z tego
stanowił koszt bębna bo jako część zamienna jest nieosiągalny.
Skutecznie mnie to odstraszyło od tej marki.
Uszkodzona pralka stoi bezużyteczna - czeka na ew. towarzyszkę co by z dwóch
zrobić jedną :) - a może ktos z grupowiczów ma podobny kawałek złomu?
Pozdrawiam, Ed.

1. Data: 2004-10-29 09:20:59

Od: swieRZy <k...@k...asd> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 29 Oct 2004 08:20:59 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, Ed napisał(a):
> [...]
> zrobić jedną :) - a może ktos z grupowiczów ma podobny kawałek złomu?

Zasmucacie mnie panowie bo ja juz mocno sie nastawiałem na jej zakup.
A moze to jest tak ze do tej pory marka brandt nie była obecna na naszym
rynku i dlatego trudnosć z serwisem i kupnem części. Od jakiegos czasu
pojawił się w duzych ilościach sprzet tej firmy. Pytałem o serwis w sklepie
i mi powiedzieli ze w moim miescie jest i nie ma problemu. Rozumiem ze tu
chodzi o sprzet w aktualnej sprzedaży a nie ten sprzed lat. Jezeli firma
brandt zgości na stałe w polsce to sytuacja w stosunku do tych teraz
sprzedawanych nie bedzie taka zła????
Czy mam triche racji - bo jestem mocno do tej pralki przekonany i nie
bedzie mi miło się rozstac z mysleniem o jej zakupie.

wylacznik schodowy [help]
Drzwi z oscieznicami do sprzedania
panele i komandor
Wyposażenie łazienki