Re: pralka od góry cz od frontu - jakie marki?

From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: pralka od góry cz od frontu - jakie marki?
Date: Thu, 15 Oct 2009 21:35:16 +0200

> Owszem, ważne. Pralki górnoładowane z racji sposobu mocowania bębna są
> bardzo skromnie łożyskowane a przy tym brak miejsca między bębnem a
> obudową powoduje, że amortyzacja bębna jest też słabsza niż w pralkach
> bocznoładowanych. Skutek jednego z drugim jest taki, że awaria łożysk w
> pralce górnoładowanej jest dość typową usterką.
[cut]

Ja to tylko mogę potwierdzić z własnych obserwacji. Moja mało intensywnie
eksploatowana pralka górnoładowana miala w mojej opinii wytrzymac znacznie
dłużej, bo przeciez ma takie stabilne podparcie. A tutaj serwis powiedział
mi zupełnie co innego, bo okazuje się, ze łożyska do wymiany. O amortyzacji
to można zapomnieć. Do tego stuki, puki klapy, wibracje i głośna praca.
Miałem, spróbowałem, nie dziękuję. No chyba jeśli ktoś jest zmuszony to
rozumiem, ale mając świadomy wybór nie kupiłbym już nigdy górnoładowanej.