Re: pralka - siwamat 1246?

From: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: pralka - siwamat 1246?
Date: Tue, 21 Sep 2004 09:38:49 +0100

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ciok3i$65d$1@news.mch.sbs.de...
> [...] program krótki trwa trochę krócej ;-) Różnica jest,
> ale nie jest oszałamiająca. Gdzieś w domu mam rozpiskę
> z czasami prania do XS440, ewentualnie wieczorem spojrzę.

<prosi łapkami /> byłabym wdzięczna :)

> [...] opóźniony start? Czy ja wiem?... Mi to niepotrzebne
> do niczego, ale jeśli twój pracodawca w wymaganiach dla
> pracownika umieścił wytłuszczonym drukiem takie pozycje
> jak "dyspozycyjność" i "elastyczność", to może i Ci się przyda? ;-)

Pracodawca mi się na szczęście do prania nie wtrąca, ale biorąc pod uwagę a)
mój tryb życia oraz b) fakt, że uprane ubrania z jakiegoś powodu nie lubią
siedzieć cały dzień w zamkniętej pralce, wygodniej byłoby mi jednak kazać
pralce, żeby się wzięła do roboty o piątej rano, niż włączać ją o północy i
nastawiać budzik na drugą ;)

Pozdrawiam
Hanka (z drugiej strony przejściówka z "programatorem" do gniazdka kosztuje
pewnie ze 20zł...)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek