pranie zaluzji pionowych

1. Data: 2005-07-13 00:11:09

Temat: pranie zaluzji pionowych
Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nasze okna są w posiadaniu białych żaluzji pionowych :) Wykonane są z
jakejś (niestety nie wiem jakiej) sztywnej tkaniny. Teściowa radzi
wyprać to w pralce, jednak ja nie jestem pewna czy one to zniosą. Co
radzicie Wy?

--
Sabina

2. Data: 2005-07-13 06:35:57

Temat: Re: pranie zaluzji pionowych
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabina" <g...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] Co radzicie Wy?

Zadzwonić do pierwszego z brzegu producenta/dystrybutora i zapytać :) Na
http://www.zaluzje.sklep.pl/index.php?go=3_wlasciwos
ci piszą "Wszystkie
lamele daje się łatwo czyścić letnią wodą (25° C). Niektóre lamele nadają
się do prania w pralce."

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2005-07-13 07:19:53

Od: "vanilia" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakejś (niestety nie wiem jakiej) sztywnej tkaniny. Teściowa radzi
> wyprać to w pralce, jednak ja nie jestem pewna czy one to zniosą. Co

U nas fachowiec poradził, aby takie żaluzje zwinąć w taki gruby rulon i
dobrze zawiązać. Piorą się ładnie ale jeśli taka żaluzja się rozplącze to
niestety po praniu w pralce może wyjść pognieciona i trzeba potem prasować
itd.
Wg mnie najlepiej uprać to szczoteczką, w wannie :)
Życzę udanego czyszczenia.

Pozdrawiam
Vanilia

4. Data: 2005-07-14 07:14:17

Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Jul 2005 02:11:09 +0200, Sabina
<g...@t...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>jakejś (niestety nie wiem jakiej) sztywnej tkaniny. Teściowa radzi
>wyprać to w pralce, jednak ja nie jestem pewna czy one to zniosą. Co

Ok, zaluzje sie piora w wannie, dzieki za odpowiedzi.

--
Sabina

Fugi Ceresit vs Mapei
kaloryferowa rurka / dziura w suficie / głosni sasiedzi
odstraszacz szkodników
Soda oczyszczona zamiast calgonitów
okna+silikon