[prasa] Margaryny

41. Data: 2012-09-24 06:54:15

Temat: Re: [prasa] Margaryny
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz to koneserom serów i win... tzn ze temperatura nie jest ważna.

Koneserów masła też szukać?

qr.a

42. Data: 2012-09-24 07:52:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-23 23:15, Aicha pisze:

> http://inprl.pl/relikt/2748/#
> Padłam :)

He he, pewnie musiały być też niezbyt wygodne w aplikacji. ;)

A' propos reliktów to pamiętam tzw. "masło roślinne" z czasów PRL-u,
potrafiłam samo wyjadać z kubeczka. ;)

Ewa

43. Data: 2012-09-24 07:55:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 00:28, Ikselka pisze:

> Powiedz to koneserom serów i win... tzn ze temperatura nie jest ważna.

No cóż, ja jestem jedynie koneserem masła. :)

Ewa

44. Data: 2012-09-24 08:57:42

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he, pewnie musiały być też niezbyt wygodne w aplikacji. ;)
dlaczego? pamiętam, jak koleżanka odwinęła ze sreberka i spożyła jak
czekoladkę :))))
pozdr
Stefan

45. Data: 2012-09-24 09:02:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 10:57, Stefan pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> dlaczego? pamiętam, jak koleżanka odwinęła ze sreberka i spożyła jak
> czekoladkę :))))

A za 9 miesięcy mieliście już bobaska? ;)

Ewa

46. Data: 2012-09-24 09:30:42

Od: Maciej Jastrzębski <M...@c...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Owszem, sama też o tym pisałam, zakładając watek "Jedzmy pestki".

To ja tylko dla porządku dodam, że to bzdura, "witamina B17" leczy raka
równie dobrze, co homeopatia, akupunktura, czy nakładanie rąk. Czyli wcale.
Homeopatią za to przynajmniej nie można się zatruć.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7033783?dopt=Abst
ract

"Amygdalin (Laetrile) is a toxic drug that is not effective as a cancer
treatment."

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

47. Data: 2012-09-24 11:26:35

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A za 9 miesięcy mieliście już bobaska? ;)
nie, bo się strasznie spieniła:)))) Ze złości:))))
pozdr
Stefan

48. Data: 2012-09-24 11:45:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-24 10:57, obywatel Stefan uprzejmie donosi:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> dlaczego? pamiętam, jak koleżanka odwinęła ze sreberka i spożyła jak
> czekoladkę :))))

Niektórzy wciąż wierzą, że brzuch rośnie od połknięcia.

qr.a

49. Data: 2012-09-24 19:57:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Sep 2012 06:30:27 +0200, Chiron napisał(a):

> Dodam jeszcze, że pestki moreli- ich zawartość- moja ś.p. babcia używała
> zamiast migdałów. Do mojej ulubionej zupy z dyni gniotła ich bardzo dużo. W
> postaci zgniecionej (w moździerzyku) przechowywaliśmy je też przez dłuższy
> czas (bo skąd zimą morele?)

Pestki (wyłuskane) można zamrozić w porcjach jednorazowych.
Natomiast mój sposób na ich jedzenie jest, uważam, świetny: po prostu biorę
kilka pestek i pół kromki chleba z masłem - no i jem. Pestki (aby to co
trzeba było potem efektywnie wchłonięte) muszą być dokładnie pogryzione, a
razem z masłem dają w ustach istne masło orzechowe. I nawet myślałam, czy
ich nie blendować z masłem na pastę do smarowania pieczywka... Masło
swietnie niweluje gorycz pestek, o dziwo.
(by XL)

50. Data: 2012-09-24 19:59:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Sep 2012 08:54:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-09-24 00:28, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Koneserów masła też szukać?

Koneserów kuchni - możesz już zacząć.
(by XL)

Fajne przepisy.