Re: prawa zwierzat

Data: 2010-02-15 22:03:02
Temat: Re: prawa zwierzat
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Mon, 15 Feb 2010 22:39:31 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja też mam swoje pomidorki itp. i tatę, który aż za nadto lubił
> jajecznicę na maśle, skwarki do pierogów, pieczone mięsko, a teraz ma
> super miażdżycę. Widać XL ma lepsze geny :)

Miażdżycę miewają też ludzie jedzący korzonki i trawę całe życie.
Nie ma dziś starszej osoby bez miażdżycy w różnych stadiach. Miażdżyca to
domena starości, skłonność genetyczna i wystepuje nieszczególnie zależnie
no diety - jeśli wegetarianin ma ją w genach, to będzie ją miał nawet
jedząc trawę i popijajac wodą.
--

Ikselka.