Re: (prawie) OT, ale jak sie nie podziele, to padne :))

From: "Skakanka" <s...@w...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: (prawie) OT, ale jak sie nie podziele, to padne :))
Date: Mon, 27 Jan 2003 13:38:11 +0100

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:b137t9$21v$1@news.tpi.pl...
> A ja dzis podesle ten post mojemu mezczyznie :))))
> Pozdrawiam

Ja tez o tym myslalam, ale co tam.
On mi na pewno nie przyniesie probek, ale ma mostwo innych zalet:))) I
to takich, ze kolezanki mi go zazdroszcza!
A kosmetycznie to on jest noga i niech taki zostanie.
Niech dalej steka w sklepach z kosmetykami i dziwi sie, za krem moze
tyle kosztowac.
Pod tym wzgledem to jest tym niereformowalny, ale i tak nie zamienilabym
go na nikogo na swiecie:)

Kruszynka, opisz, dziecko drogie, jakie te probki... no i czy dzialaja.
Czekam cala niecierpliwa;)

Kaska z niereformowalnym