prazone migdaly z budki..

1. Data: 2005-03-19 19:00:13

Temat: prazone migdaly z budki..
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

w archiwum grupy jakis zarys sie znalazl, ale zadnego finalu.

chodzi oczywiscie o prazone migdaly ktore mozna kupic na
gramy w budce.
probuje uzyskac to samo..
migdaly prazymy w pierwszej kolejnosci,
problem mam jedynie z koncowa masa cukrowa w ktorej
pozniej sa taplane, po tych z budki widze ze nei jest
to do konca karmelizowany cukier,
probowalem wiec roztopic cukier z dodatkiem masla,
ale wyszedl mi praktycznie taki lukier - nie za bardzo
to co mialo wyjsc.
Moze wiecej masla uzyc? Ktos ma jakies pomysly niech
da znac, ewentualnie przpis budkowy najbardziej mile
widziany

migdalowepozdrowienia

1. Data: 2005-03-20 14:44:42

Temat: Re: prazone migdaly z budki..
Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Mar 2005 20:00:13 +0100, Chesky napisał(a):

Sprobuj wrzacy karmel + odrobina mleka - ma powstac gesta, krzepnaca masa.
Potem zanurzasz w tym migdaly, orzechy... Ja tak robie, ale zadnych
proporcji ci nie podam, bo wszystko na oko.

Maciek
"Everyone needs to believe in something.
I believe I'll have another beer."

1. Data: 2005-03-23 12:05:25

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robię z cukru, miodu i odrobiny masła.

Edyta

1. Data: 2005-03-23 12:46:15

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Mar 2005 13:05:25 +0100, Edyta Szajnóg napisał(a):

> Ja robię z cukru, miodu i odrobiny masła.

Takie tez dobre :)

1. Data: 2005-03-24 00:23:21

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chesky napisał(a):
(...)

dzis rozmawialem z gosciem wlasnie jednej z takich budek,
oczywiscie uprzednio kupujac tubke migdalow zeby zachecic
go do rozmowy hehe...
w kazdym badz razie takie prazone migdaly, orzechy i inne
co tam maja sa zmieszane z czystym skarmelizowanym cukrem,
pytalem czy jeszcze cos dodaja ale nic, sam cukier.
Maja w tych budkach takie urzadenka przeznaczone na to tak wiec
fajnie sprawnie im to idzie zawsze swieze.
Urzadzenie cos jak pseudo kociol rozgrzane do kilkuset stopni
prazy to co sie wrzuci poczym oblepia mocno karmelem.

-

1. Data: 2005-04-09 20:17:12

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisal w wiadomosci
> w archiwum grupy jakis zarys sie znalazl, ale zadnego finalu.
>
> chodzi oczywiscie o prazone migdaly ktore mozna kupic na
> gramy w budce.
[ciach]

Ja dodawalam do cukru troche cynamonu. Wychodzilo super.

Pozdrawiam
Kropelka

> migdalowepozdrowienia

Tuńczyk
Re: http://www.cooking.pl
Rosół z kury
Musztarda "Maille" w Geant (Wa-wa,Ursynów)
co jadacie na sniadanie wielkanocne?