primula

21. Data: 2007-02-05 22:38:20

Temat: Re: primula
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eq8a25$f95$1@nemesis.news.tpi.pl Bogusław
Radzimierski <r...@n...pl> napisał(a):

> 1/ specjalny proszek do posypywania ziemi sprowadzany z Niemiec 1
> paczuszka 80 zł *12= 960 zł
> 2/ 365 dni * 4 piwa dziennie* 3 zł. dla zabicia flustracji z powodu
> zniszczeń , to kwota 4380 zł.
> 3/ elekroniczne odstraszacze 1 szt na 100 m2 30* 85 zł /szt = 2550
> zł. 4/ ekologiczne pułapki 20 szt* 30 zł =600 zł.
> 5/ specjalne lepy wkładane w gniazda 20 szt. *15 zł = 300 zł.
> 6/ świece dymne 60 otworów * 10 zł * 6 mc-y = 3600 zł.
> :-) Pozdrawiam, Bogusław

Hejka. Lubię Bogusławie takich ludzi, którzy z fantazją potrafią wydawać
swoje pieniądze. :-)
Pozdrawiam ekspensywnie Ja...cki

22. Data: 2007-02-05 22:46:59

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał

> Hejka. Lubię Bogusławie takich ludzi, którzy z fantazją potrafią
> wydawać
> swoje pieniądze. :-)
> Pozdrawiam ekspensywnie Ja...cki

Zebyś wiedział ile na mrówki wydałem aby się ich pozbyć , sprowadzenie
mrówkojada też trochę kosztowało :-)
Bogusław ze sterylnym ogrodem, bez kretów i mrówek....
Pozdrawiam :-)

23. Data: 2007-02-05 22:51:24

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:

> [...]
> 5/ specjalne lepy wkładane w gniazda 20 szt. *15 zł = 300 zł.
> 6/ świece dymne 60 otworów * 10 zł * 6 mc-y = 3600 zł.

8010 złotych w błoto :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2007-02-05 22:53:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Zebyś wiedział ile na mrówki wydałem aby się ich pozbyć , sprowadzenie
> mrówkojada też trochę kosztowało :-)
> Bogusław ze sterylnym ogrodem, bez kretów i mrówek....
> Pozdrawiam :-)
:)
mrowki rozumie
hoduja one mszyce wiec sa posrednio szkodliwe dla roslinek
ale co Tobie krety zawinily
?
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

25. Data: 2007-02-05 22:53:50

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eq8c7i$qse$1@atlantis.news.tpi.pl Bogusław
Radzimierski <r...@n...pl> napisał(a):

> Zebyś wiedział ile na mrówki wydałem aby się ich pozbyć ,
> sprowadzenie mrówkojada też trochę kosztowało :-)

Hejka. Zacznij go wypożyczać na wiosnę to się trochę odkujesz. :-)

> Bogusław ze sterylnym ogrodem, bez kretów i mrówek....

Co tu gadać, ogród bez kretów i bez mrówek to nie ogród. < lol >
Pozdrawiam ataraktycznie Ja...cki

26. Data: 2007-02-05 23:21:20

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski napisał:

> Większy kłopot w taką łagodną zimę z kretami, te "robaki wcale nie śpią ",
> w tamtym roku wydałem około 11.000 zł na walkę z tymi " pasożytami" w tym
> roku kupiłem 16 kotów, oczywiście samiczek( bo koty to lenie, tylko sex im w
> głowach) i na paskach długości 3 m wyznaczyłem im rewiry, sadszę że to

Ustawiłeś jakieś tabiczki, żeby im się rewiry nie pomyliły ?
Niepotrzebnie aż 16. Wystarczy 4-5, jeszcze w tym sezonie będą miały
małe :-)

Pozdrawiam, Barbara

27. Data: 2007-02-05 23:43:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Ustawiłeś jakieś tabiczki, żeby im się rewiry nie pomyliły ?
> Niepotrzebnie aż 16. Wystarczy 4-5, jeszcze w tym sezonie będą miały
> małe :-)

Przecież Bogusław wyraźnie napisał, że nie kupił samców!

Pozdrowienia,
Michał

28. Data: 2007-02-05 23:50:55

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 05 Feb 2007 17:51:24 -0500, na pl.rec.ogrody, Michal Misiurewicz
napisał(a):

> 8010 złotych w błoto :-(

Ale ale,
jeszcze po 2 butelki piwa dziennie z rana - na kaca po tych czterech, i
kaucję po 0,3 za butelkę (czyli 1,8 za 6 butelek dziennie) i napiwek dla
miłej pani w sklepie.

czyli 8010 + 2190 + (0,3x6x365)= 10857, + napiwek = 11 000 jak w pysk
strzelił.

Pozdrawiam
piotrs

29. Data: 2007-02-06 09:14:13

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a):

> [...]
> głowach) i na paskach długości 3 m wyznaczyłem im rewiry, sadszę że to

A, jak wyznaczyłes im rewiry? Swoja droga, to u mnie kocur poluje, a
kotka sie leni;-)

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

30. Data: 2007-02-06 09:18:20

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Przecież Bogusław wyraźnie napisał, że nie kupił samców!

Fakt, kupowac nie musiał, same przyjda;-)

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

Co to za roślina?