primula

31. Data: 2007-02-06 10:27:58

Temat: Re: primula
Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisała

> Fakt, kupowac nie musiał, same przyjda;-)
> Gosia

A w jaki sposób... działka jest ogrodzona :-)
Pozdr. Bogsław

32. Data: 2007-02-06 12:28:22

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a):

> A w jaki sposób... działka jest ogrodzona :-)
> Pozdr. Bogsław

Sam się zdziwisz jaka inwencje tFórczą maja kotki z rują, kocury tez nie
gorsze są;-)Ja tez mam ogrodzoną, niestety nic to nie daje

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

33. Data: 2007-02-06 12:52:39

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Sam się zdziwisz jaka inwencje tFórczą maja kotki z rują, kocury tez nie
> gorsze są;-)Ja tez mam ogrodzoną, niestety nic to nie daje

Siatką?
;-)
Na pas cnoty też są sposoby.
--
pozdr. Jerzy

34. Data: 2007-02-06 12:53:37

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
(...)
> w tym
> roku kupiłem 16 kotów, oczywiście samiczek( bo koty to lenie, tylko sex im w
> głowach) i na paskach długości 3 m wyznaczyłem im rewiry, sadszę że to
> pomoże.

Ja chcę to zobaczyć! Te kotpanny uprawiające sex w swoich rewirach.
Poproszę o filmowanie całego towarzystwa (i tych kretów jak wyjdą
popatrzeć też).

Najpiękniejszą muzyką przed snem

35. Data: 2007-02-06 13:00:27

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Sam się zdziwisz jaka inwencje tFórczą maja kotki z rują, kocury tez nie
> gorsze są;-)Ja tez mam ogrodzoną, niestety nic to nie daje

Ależ daje. Psy nie wchodzą i nie przeszkadzają kotom i kretom.

Krycha też z ogrodzoną
Najpiękniejszą muzyką przed snem

36. Data: 2007-02-06 13:00:33

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> [...]
>
> Ja chcę to zobaczyć! Te kotpanny uprawiające sex w swoich rewirach.
> Poproszę o filmowanie całego towarzystwa (i tych kretów jak wyjdą

Te kotki łażące na sznurkach to z nudów same się oddazą kretom.

--
pozdr. Jerzy

37. Data: 2007-02-06 18:20:42

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Z bezlodygowych? Jak mi sie przypomina, te, ktore widzialem, byly
> jasniejsze raczej :)

Dzis widzialem w niemieckiej TV pierwiosnki o kwiatach od granatu po
niebieski.
Nie byly to bezlodygowe. Bardziej na mieszance z wynioslymi wygladaly.
Kwiatostan mialy na dlugiej lodydze ale same kwiaty byly mocno skupione.
Wygladalo to prawie jak glowka u zabkowanych, tylko same kwiaty do
zabkowanych w ogole nie byly podobne, zato do bezlodygowych bardziej.
Przypuszczam, ze wprowadzenie niebieskiego (widzianego w supermarkecie) do
hodowli moze dac dobre efekty.
Wszystko zalezy od jego odpornosci, a jak piszesz, ze odporny, to moze
utrzyma sie wiele lat. Juz pomijajac sam kolor, sadzilem, ze te pierwiosnki
o kwiatach wielkosci niemal spodkow do herbaty sa wrazliwsze na mroz od
normalnych. Moze sie myle :)

Pozdrawiam,
Bpjea

38. Data: 2007-02-06 18:49:09

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> utrzyma sie wiele lat. Juz pomijajac sam kolor, sadzilem, ze te
> pierwiosnki o kwiatach wielkosci niemal spodkow do herbaty sa wrazliwsze

Ustalmy moze jedno? Czy one są nieodporne (tzn niezupełnie odporne na mróz)
czy padają z innej przyczyny? U siebie zaobserwowałam, że zagniwają im
szyjki korzeniowe. Nie zauważyłam, żeby wymrzały. Zdychają tak samo latem,
wiosną i zimą.

Pozdrawiam
Kaśka

39. Data: 2007-02-07 04:18:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ustalmy moze jedno? Czy one są nieodporne (tzn niezupełnie odporne na
> mróz) czy padają z innej przyczyny? [...]

Tego to ja wlasnie nie wiem...
Zwykle wyniosle czy ich mieszance z bezlodygowymi rosna u mnie znakomicie,
nie padaja ani od mrozu ani od nadmiaru wilgoci, w ogole nie padaja :)
Podejrzewam, ze z wydelikaconymi odmianami o b. duzych kwiatach mogloby byc
inaczej.

Pozdrawiam,
Bpjea

40. Data: 2007-02-09 05:29:06

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> Dzis widzialem w niemieckiej TV pierwiosnki o kwiatach od granatu po
> niebieski.
> Nie byly to bezlodygowe. [...]

Kupilem dzis p. bezlodygowego o duzych granatowych kwiatach za 2 zl.
Posadze go na wiosne i niech sie krzyzuje :)

Pozdrawiam,
Bpjea

Co to za roślina?
Alocasia Polly