Re: problem z rachunkiem za prad

Data: 2006-02-15 23:30:10
Temat: Re: problem z rachunkiem za prad
Od: "rokko" <e...@w...net>

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
news:dsvv0g$mlt$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Dzisiaj dostalam rachunek za okres 5 grudnia - 5 lutego. To ze rachunek co
> miesiac jest wysoki jest normalne [bardzo duzo odbiornikow].
> W okresie pierwszym czyli 5.12 - 5.01 zuzycie jest 181 kWh.
> Natomiast od 5.01 do 5.02 zuzycie to az 479 kWh!
> Jest to o tyle dziwne, ze pierwszy okres to czas swiateczny, gdzie zuzycie
> powinno byc wieksze [terma w kuchni jest elektryczna], doszedl na czas
> swiat laptop i zamieszkaly z nami 2 osoby. Ale ogolnie to nowego
> urzadzenia nie kupilismy i nie podlaczalismy. Wylaczylismy wszystko w
> [...]

a ile było odczytów w tym czasie ? pewnie dwa: ok. 5 grudnia i ok. 5 lutego.
No i ZE podzielił sobie cale zużycie tak, żeby sporo zarobić na Tobie - o
ile była zmiana kosztu energii elektrycznej (wyższa stawka)
jeśli tak, to powinieneś reklamować - że niby czemu tak nierówno podzielili
a swoją drogą to odkąd mam na wszystkich mediach liczniki to dla własnej
ciekawości spisuję stany co tydzień... można się przekonać np. czy jakieś
szczególne starania aby ograniczyć zużycie czegokolwiek mają sens
POLECAM !

Piotrek