problemy z 8semką, PILNE!

1. Data: 2005-05-04 21:14:01

Temat: problemy z 8semką, PILNE!
Od: "Luka!" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, od niedzieli wyrzyna mi sie ósemka(wczesniej w ratach 2x i
przestawalo bolec) teraz opuchla mi twarz od strony tego zęba, wiec
poszedlem do stomatologa oczywiscie skierowanie do chirurga.
Zrobilem panorame zeba http://62.89.109.3/~pawian/zab.jpg

z lewej strony zdjecia widac jak 8semeczka rosni eprawie ze poziomo i wbija
sie w zeba nr 7.

dostalem antybiotyk a chirug powiedzial ze termin zabiegu za 4 tyg..
mnie to boli niemoge jesc prawie mowic.. żenada!
dzwonilem do innego chirurga prywatnego tym razem powiedzial ze nic niezrobi
dopuki niezalecze stanu zapalnego..ktory jest od tego ze niewyrwany zab
wychodzi na powierzchnie i niemoze... błędne koło

co mam zrobic?? łykac ten antybiotyk ap otem isc na wyrwanie czy szukac
chirurga ktory to wyrwie?

2. Data: 2005-05-05 05:05:33

Temat: Re: problemy z 8semką, PILNE!
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wychodzi na powierzchnie i niemoze... błędne koło
>
> co mam zrobic?? łykac ten antybiotyk ap otem isc na wyrwanie czy szukac

wiesz co , poszukaj ty jeszcze innego prywatnego chirurga , ja dwa tyg. temu
wyrwałam 8 ze stanem zapalnym na którą wcześniej dostałam antybityk, też
miałam ją podleczyć i przyjść ale tak mnie bolało że poszłam wszcześniej
i wyrwał mi ją tak fachowo że nawet nie wiedziałam kiedy , a ząb też był
pod dziąsłem , i powinieneś załatwić to jeszcze pod osłoną antybiotyku ,
bedzie się szybciej goiło i nie wda sie zaden stan zapalny , nie daj
się odprawiać z kwitkiem , powodzenia....

pozdr Magda

3. Data: 2005-05-05 06:27:18

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luka!" napisał ...

> co mam zrobic?? łykac ten antybiotyk ap otem isc na wyrwanie czy szukac
> chirurga ktory to wyrwie?

Dzwoniłeś do gościa, na którego podałam Ci namiary
na pl.reg.trójmiasto ?

Pozdrawiam !
Mała Mi

tatuaz z grupa krwi