Re: problemy z budzikiem DEKAD z IKEA

Data: 2005-09-13 09:36:23
Temat: Re: problemy z budzikiem DEKAD z IKEA
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

Dnia 13.09.2005, o godzinie 10.51.25, na pl.rec.dom, Marek napisał(a):

> Wyciskacze do czosnku _były_ dobre. Niestety zmienili "patent" i nie ma już
> tych znakomicie sprawdzających się bolców, które wchodziły w dziurki "sita".

Nie są niezbędne - te bolce. Taka wyciskarka "z bolcami" zepsuła mi się po
roku częstego użytkowania (myta w zmywarce). Któregoś dnia po prostu
wypchnąłem siteczko... A w zmywarce dlatego, że nie chciało mi się tego
tłoczka z bolcami czyścić. Ten nowy patent wygląda na bardziej trwały, a i
do zmywarki nie wsadzam, bo myje się świetnie pod bieżącą wodą.

*Habeck*
- Schutzbach