problemy z budzikiem DEKAD z IKEA

1. Data: 2005-09-12 07:27:53

Temat: problemy z budzikiem DEKAD z IKEA
Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
zakupiłem w IKEA budzik DEKAD
Mam z nim następujcy problem:
- po ustawieniu godziny budzenia i "nakręceniu" dzwonka trudno jest tak
zwolnić blokadę młoteczka, żeby nie uruchomić dzwonienia (niezależnie od
ustawionej godziny). A nawet jak to się uda, to czasem delikatny wstrząs
(np. od postawienia na stole) już uruchamia dzwonienie :(
Czasem zdarza się że ustawiony i "aktywowany" budzik zadzwoni znienacka w
środku nocy (bez związku z nastawioną godziną dzwonienia).
Rozumiecie więc, że tymczasem go nie "aktywuję"....
Moje pytanie - czy to normalne zachowanie tego budzika ? Czy też może
trafilłem na felerny egzemplarz ?

rokko

2. Data: 2005-09-12 07:56:13

Temat: Re: problemy z budzikiem DEKAD z IKEA
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

rokko napisał(a):

> Moje pytanie - czy to normalne zachowanie tego budzika ? Czy też może
> trafilłem na felerny egzemplarz ?

IMO normalne, to straszny badziew. Poczynajac od tego ze ja swoimi
"drobniutkimi" raczkami nie jestem w stanie go nakrecic, przez
niedokladnosc +- 15 min/dobe do tego co pisales czyli dzwonienia bez
sensu w dowolnej porze.

barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump

3. Data: 2005-09-12 08:51:05

Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

barney wrote:

> [...]
> "drobniutkimi" raczkami nie jestem w stanie go nakrecic, przez
> niedokladnosc +- 15 min/dobe do tego co pisales czyli dzwonienia bez

IMHO większość gratów z IKEA nadaje się tylko do prezentacji na
zdjęciach w katalogu.

--
Filip.----------------------------------------------
----------------

4. Data: 2005-09-12 08:51:27

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney" <barney@[WON]adres.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "drobniutkimi" raczkami nie jestem w stanie go nakrecic, przez
> niedokladnosc +- 15 min/dobe do tego co pisales czyli dzwonienia bez

o ile dokładność udało mi się osiągnąć niezlą +/- 1 min/dobę (zachowuję
stałą porę nakręcacnia 1 raz dziennie), to dzwonienie o dowolnej porze jest
nie do zniesienia
budzik kupiłem bo chciałem mieć NORMALNY budzik - (dzwonek mechaniczny) ale
może lepszy kupię od Rosjan "z koca" ?
na razie jak znajdę chwilę czasu to rozbiorę go i obejrzę wnętrzności...

rokko

5. Data: 2005-09-12 09:20:57

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

rokko napisał(a):

> budzik kupiłem bo chciałem mieć NORMALNY budzik - (dzwonek mechaniczny) ale
> może lepszy kupię od Rosjan "z koca" ?

Pewnie tak.

> na razie jak znajdę chwilę czasu to rozbiorę go i obejrzę wnętrzności...

Ja juz go rozebralem po czym wywalilem do kosza :)
Co do wiekszosci gratow z ikea to nie wiem bo mialem mniejszosc raczej
ale ten budzik jest naprawde wyjatkowym syfem. Za to inne drobiazgi
cenie sobie raczej.

6. Data: 2005-09-12 09:27:25

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Sep 2005 10:51:05 +0200
Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> wrote:

> IMHO większość gratów z IKEA nadaje się tylko do prezentacji na
> zdjęciach w katalogu.

akcesoria czasem fajne maja

Sierp

7. Data: 2005-09-12 09:46:30

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> napisał(a):

> IMHO większość gratów z IKEA nadaje się tylko do prezentacji na
> zdjęciach w katalogu.

To najwyraźniej żyjemy w innym Matriksie, bo mam z IKEA circa 80% wyposażenia
mieszkania, od mebli po durszlak, i pominąwszy ze 3 wpadki typu rozpadające
się sztućce, wszystko jakoś doskonale służy.

--
JoP

8. Data: 2005-09-12 10:07:32

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

rokko <l...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> może lepszy kupię od Rosjan "z koca" ?
> na razie jak znajdę chwilę czasu to rozbiorę go i obejrzę wnętrzności...

Nie rozbieraj - tylko oddaj jako rzecz wadliwą.
IKEA ma ta dobrą wlasciwosc, ze bez szemrania przyjmuje reklamowany towar.

Pozdrowienia,
Lila

9. Data: 2005-09-12 10:21:44

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości

> Nie rozbieraj - tylko oddaj jako rzecz wadliwą.
> IKEA ma ta dobrą wlasciwosc, ze bez szemrania przyjmuje reklamowany towar.

no cóż, jestem tylko facetem i raczej spróbuję sam naprawić a przynajmniej
obejrzeć czy nie da rady naprawić ;)
tym bardziej że do najbliższej IKEI mam ~120km więc z samym budzikiem nie
pojadę a na razie zakupów nie planuję...

rokko

10. Data: 2005-09-12 10:40:27

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.09.2005, o godzinie 10.51.05, na pl.rec.dom, Filip Ozimek
napisał(a):

> IMHO większość gratów z IKEA nadaje się tylko do prezentacji na
> zdjęciach w katalogu.

Przesada. Buble tam się raczej zdarzają niż odwrotnie.

*Habeck*
- Schutzbach

Szczelina pomiędzy blatami - czym wypełnić ?
drzwi w suficie - ocieplanie
Wanna akrylowa - trudny wybor
Co bardziej ekonomiczne pompa ciepla czy pellet ?
wyłącznik schodowy