Re: produkty a polki w lodowce

From: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia,pl.rec.dom
Subject: Re: produkty a polki w lodowce
Date: Tue, 27 May 2003 15:52:05 +0200

> mam prosbe do Was bo google zawiodly,
> czy ma ktos z was taki wykaz jakie produkty przechowywac na ktorej polce w
> lodowce?
> myslalam ze takie informacje znajde w instrukcji obslugi dolaczonej do
> lodowki ale niestety nie ma.
> wie ktos gdzie tego szukac?
>
> --
Witaj.
Niektóre wersje lodówek mają takie "obrazki" na półkach - jeśli są szklane
albo a'la szklane.
Moja mama uczyła mnie tak: (w naszej starej domowej lodówce, która zresztą
działa do tej pory były 3 półki, z tym, że ta trzecia była też tak jakby
przykryciem od schowków, sama teraz też mam taką, ale nie wiem czy to
standard)
Górna półka: mięso, wędliny, ryby, wszystkie gotowe potrawy (gotowe ew.
średnia półka, jeśli się nie zmieszczą, nigdy dolna)
Średnia: nabiał (sery, mleko - w woreczkach wtedy było, masło, jogurty),
Dolna: jakieś kupne rzeczy w puszkach, słoikach, etc, ciasto (np. z kremem
jak jest upał), warzywa, i owoce, które nie mieszczą się na dole
Dół zupełny: warzywa i owoce.

Po bokach trzymało się jaja, wszystkie majonezy, musztardy, koncentraty i
inne takie, olej, wszystko co do picia generalnie.

Kiedyś strasznie się z kimś pokłóciłam o to, czy olej trzyma się w lodówce,
czy nie. Ja trzymam, bo wyniosłam to z domu, ale większość raczej w szafce
trzyma. Jak jest u was?

Pzdr