produkty firmy Kellogg's w Polsce

1. Data: 2007-07-05 16:11:35

Temat: produkty firmy Kellogg's w Polsce
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę tu pierwszy raz i nie wiem czy zadaję swoje pytanie we właściwym miejscu,
ale skoro grupa ma w swojej nazwie słowo "kuchnia", to chyba się nie
pomyliłem :)

Do rzeczy: Kellogg's to znana (przynajmniej w krajach anglojęzycznych) firma
zajmująca się produkcją różnego rodzaju płatków śniadaniowych. Nie jestem
jakimś wielkim amatorem płatków, muesli itp., ale parę ładnych lat temu miałem
okazję spróbować jednego z produktów tej firmy i bardzo przypadł mi do gustu.
Niestety, udało mi się to tylko 2 razy: raz za granicą, a raz u nas, później
nie mogłem znaleźć tych płatków w żadnym sklepie (fakt, że jakoś specjalnie nie
szukałem). O to właśnie chciałem spytać: czy produkty firmy Kellogg's są do
zdobycia w naszym kraju, a jeśli tak, to gdzie? Oczywiście chodzi mi o którąś
ze znanych sieci supermarketów, bo w małych sklepikach na pewno ich nie znajdę.

2. Data: 2007-07-05 20:24:13

Temat: Re: produkty firmy Kellogg's w Polsce
Od: "siliana ." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Do rzeczy: Kellogg's to znana (przynajmniej w krajach anglojęzycznych)
firma
> zajmująca się produkcją różnego rodzaju płatków śniadaniowych.

jesli chodzi o wwe, to widzialam je w delikatesach, teraz nie pamietam
ktorych, ale tez za wiele ich w wwie nie ma - piotr i pawel, bomi, mini
europa. te platki bywaja tez na allegro.

3. Data: 2007-07-05 20:29:04

Od: "siliana ." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana . <s...@g...pl> napisał(a):

> te platki bywaja tez na allegro.

http://www.allegro.pl/item209217517_kellogg_s_przepy
szne_choco_rurki_extra.ht
ml
http://www.allegro.pl/item212791464_kellogg_s_choco_
krispies_500g_z_niemiec.h
tml

4. Data: 2007-07-06 09:09:35

Od: Sabatinka <k...@d...itotez.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> [...]
> ze znanych sieci supermarketów, bo w małych sklepikach na pewno ich nie znajdę.

jestem wielka fanka tych platkow i produktow tej firmy:)
niestety w Polsce sa marne szanse na ich dostanie, ostatnio pojawiaja
sie w Piotrze i Pawle ale ich cena raczej nie zacheca do kupna
przecietnego pozeracza platkow;)no i allegro...
ja robie sobie zawsze zaopatrzenie jak gdzies wyjezdzam za granice;)albo
jak ktos gdzies jedzie to przywozi mi platki lub jakis inny produkt tej
firmy;)
w poznaniu w starym browarze i w lodzi w manufakturze jest sklep
"kuchnie swiata" chyba w wawie tez maja oddzial, ale nie jestem
pewna...tam mozna zakupic tej firmy pop-tartsy, sprobuj!!polecam:)

Sabatinka

5. Data: 2007-07-06 16:37:26

Od: "Jacek5" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> którąś
> ze znanych sieci supermarketów, bo w małych sklepikach na pewno ich nie

Zobacz w sieci Real w Polsce.

Kellogg's, szczególnie batoniki zbożowe i musli kupowałem jakiś czas temu w
Real'u, ale niemieckim, w miasteczku Schwedt (niedaleko Szczecina).
Mieli duży wybór produktów.

6. Data: 2007-07-07 14:05:12

Od: Sabatinka <k...@d...itotez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz w sieci Real w Polsce.
>
> Kellogg's, szczególnie batoniki zbożowe i musli kupowałem jakiś czas temu w
> Real'u, ale niemieckim, w miasteczku Schwedt (niedaleko Szczecina).
> Mieli duży wybór produktów.

W polskim Realu niestety nie ma...:(

Sabatinka

7. Data: 2007-07-08 14:19:18

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Wyjaśnijcie mi jeszcze tylko ten fenomen:
dlaczego produkty Kellogg's są dostępne w tylu krajach świata, a u nas są
prawie nie do zdobycia? Czyżby firma olała nasz kraj? :)

8. Data: 2007-07-08 17:36:40

Od: Sabatinka <k...@d...itotez.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Wyjaśnijcie mi jeszcze tylko ten fenomen:
> dlaczego produkty Kellogg's są dostępne w tylu krajach świata, a u nas są
> prawie nie do zdobycia? Czyżby firma olała nasz kraj? :)

Kiedys byly u nas Kellogg'sy ale nestle tak obnizyla cene swoich
cudownych platkow, ze nie dali rady sie utrzymac:(
Zreszta malo komu marka kellogg's sie kojarzy a nestle ma u nas karme
dla ludzi jak i dla zwierzat;)
Sabatinka

KANIE I ROZE...
dżem z arbuza-robił ktoś??
Czereśnie - czy to możliwe??
Ciasto owocowe Magdy Bassett a maka self rising
Dip z czerwonego chilli (Nam Prick Da Daeng) z Tajlandii by monsmade