Re: prof. Chazanowi

Data: 2014-07-24 14:21:54
Temat: Re: prof. Chazanowi
Od: k...@g...pl

W dniu czwartek, 24 lipca 2014 13:11:05 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Thu, 24 Jul 2014 00:24:15 -0700 (PDT), k...@g...pl napisaďż˝(a):

zadnego odniesienia do mojej psychiki, ani do mojej skali wyznawanych wartosci.

pojmowania i wartosciowania(sic!)

> [...]
>
> wartosci.
>
> cos ci sie wydaje, i przyjmujesz to za pewnik w oparciu o wlasny sposob

etam! ja niczego nie diagnozuje. nie wypisuje niczego w odniesieniu do twojej
psychiki. nie odnisze sie do wyznawanych przez ciebie wartosci. jesli juz cos mowie
to w oparciu o bezprzecznie zdefiniowana i powszechnie uznana wiedze na okreslony
temat. nigdy nie opieram sie o jedynie wlasny sposob pojmowania i
wartosciowania(sic!)

dalej nie posilkuje sie cudzymi testami, wypowiedziami, albo cudza konkluzja - bo
stac mnie na wlasne wypowiedzi. w odroznieniu od "wolnomyslicieli"... !

wolnimyslicieli nie z uwagi na swobode i wznioslosc swoich procesow myslowych, a z
uwagi na przytepienie, i wolny tok rozumowania. jak mniemam z powodu wchlaniania
nagminnie zapachow kadzidla!