Re: projekt zagospodarowania

1. Data: 2000-01-04 16:41:52

Temat: Re: projekt zagospodarowania
Od: "Józef Zubik" <z...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józef Zubik napisał(a) w wiadomości: ...
>W salonie mam wydzieloną powierzchnię ca 4 metrów
>kwadratowych z przeznaczeniem na zagospodarowanie jej
>jako mały ogród botaniczny lub coś w tym stylu. Chciałbym
>by był tu obieg wody, małe oczko wodne, mała kaskada etc.
>Obecnie powierzchnia ta ograniczona jest murkiem wysokości
>60 cm /chcę go obniżyć do wysokości ca 25 cm/ i przy jedynej
>tutaj ścianie posadowione jest sztuczne drzewo, które kończy
>się pod sufitem następnej kondygnacji. Drzewo obecnie
>obwieszone jest sztuczną zieleniną i wymaga również
>lepszego zagospodarowania. Całość zlokalizowana jest
> [...]
No dobrze- pogadaliście sobie panowie, a teraz konkretnie. Czy miałby
ktoś mądry pomysł na takie nietypowe zagospodarowanie powierzchni?
Chodzi o projekt , a może także wykonawstwo. Myślę, że korespondencyjnie
nie da się tego załatwić, to trzeba ma miejscu zobaczyć. Dlatego proszę
kogoś z Wrocławia lub okolicy o kontakt na e-mail; z...@b...wroc.pl