Re: propozycja

From: Adam Moczulski <a...@z...legnica.tpsa.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: propozycja
Date: Sun, 02 Sep 2001 19:40:35 +0200

Asia Słocka napisał(a):

> Użytkownik "Adam Moczulski"
> knajp
> mojego
>
> Więc może nie gadajmy "po próżnicy" tylko zadziałajmy!
> Możemy zacząć już teraz:
> według jakich kryteriów byłyby oceniane?
> Czy na zasadzie opisowych recenzji, punktów, przez wszystkich
> czytających,
> przez specjalne "jury", czy moderowana, czy robimy osobną stronę,
> kto się
> bierze za jaką częsć (oo, ja mogę napisać duuużo o krakowskich)
> itd..
> Więc co, ruszamy z nowym wątkiem?

Gusta są przeróżne, więc przydało by się najpierw stworzyć jakąś
tabelke normalizująca. Kategorie widzę (tzn odpowiadają moim potrzebom)
trzy :
1.tam gdzie służbowy podróżnik możne zjeść szybko, niedrogo i bez
obrzydzenia
2.tam gdzie człek może zjeść smacznie
3.tam gdzie można posiedzieć z przyje1mnością tudzież z osobą
towarzyszącą

Jeśli mamy do sprawy podchodzić poważnie to przydałoby się też by
wprowadzić jakieś znormalizowane oceny. Np czy obsługa :
1. galopuje
2. celebruje
3. olewa
4. cierpi za miliony

Czy wtykając nos w czeluście lokalu czuć :
1. lizolem
2. starą ścierką
3. jedzeniem
4. petami

Czy wtykająć ucho w ww miejsce słychać :
1. francuskojęzyczny hiphop
2. discopolo
3. techno
4. muzykę

I tu warto podać też jej moc.
1. można się widzieć
2. można się dokrzyczeć
3. można rozmawiać
4. można zniżyć głos

Poza tym może warto opracować proste testy. np uważam że lokal nie
zasługuje na moje odwiedziny jeśli zimową porą na mą prośbę o grog
barman zmienia się w barana.
Rzucajcie swoje propozycje, może się uda usystematyzować.

Pozdrawiam
Adam