Re: prosze o pomoc ginekolgow i endokrynologow

From: <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: prosze o pomoc ginekolgow i endokrynologow
Date: 10 Mar 2001 16:59:11 +0100

> Witam, mam 31 lat
> od dobrych kilku jestem leczona  z powodu zaburzeń hormonalnych czego
> konsekwencja byly  nieregularne cykle. (...)

> Prosze o pomoc, czy nie ma innych lekow aby leczyc te moje zaburzenia,
> nie ma juz sily.
> Lekarz powiedzial ze organizm musi sie przyzwyczaic do tych lekow ktore
> biore i ze sa to klopoty przejsciowe, ale a nie wiem czy tak jest
> naprawde bo przeciez taki schemat leczenia mam juz od 5 cykli i nie
> czuje poprawy wprost przeciwnie. Jestem juz tak zdesperwana ze chyba
> [...]

Dziekuje za interesujace pytania.

W Twojej wypowiedzi jednak brakuje szeregu informacji, potrzebnych do tego, aby
specjalista (powiedzmy endokrynolog lub /i neurochirurg ) mogl wypowiedziec.
Czy byloby mozliwe , aby Twoj lekarz (leczacy) skontaktowal sie z nami pod
adresem e...@p...com ? Uruchamiam to konto wylacznie w celu
tego wlasnie kontaktu, na jeden tydzien. Zadne inne messages nie beda czytane.

Ma sie rozumiec, ze oczekujemy pelnych informacji (m.in. wynikow badan osi
przysadkowo-nadnerczowej i przysadkowo-tarczycowej, jak rowniez wynikow CT
guided FNB ) ,wiec musisz sie zgodzic z tym, ze nie znani Ci lekarze beda sie
problemem zajmowac. Oczywiscie Twoje dane personalne beda znane wylacznie mnie.

Z reguly nie zajmujemy sie poszczegolnymi przypadkami chorych. Ale Twoj wydaje
mi sie szczegolnie trudny i z punktu widzenia zawodowego interesujacy.

Zycze powodzenia i mam nadzieje, ze Twoj stan psychiczny mimo wszystko sie
poprawi. Miej nadzieje !

Pozdrawiam

dradam