Re: prosze o pomoc ginekolgow i endokrynologow

From: <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: prosze o pomoc ginekolgow i endokrynologow
Date: 10 Mar 2001 19:12:37 +0100

Doctore wrote :

> [...]
> gdyz nawet spiralne CT nie pokaze tak malego gruczolaka przysadki. A
> zupelnie nie rozumiem dlaczego Dr Adam oczekuje od Ciebie wyniku FNB czyli
> biopsji i co chce aby zostalo ukute bo chyba nie przysadka :))))))) bo tego
> sie nie wykonuje. Co do reszty twoich objawów to niektóre sa niepokojace i
> moga tez byc wynikiem innej choroby. Chodzi mi glownie o sluch W dostepnje
> literaturze nie udalo mi sie znalesc powiazania pomiedzy zaburzeniami sluchu
> a hormonami kobiecymi. Ale moge sie mylic bo na leczeniu to niestety sie nie

Wlasnie to mnie niepokoi, bo jak mowic o gruczolaku,ktorego "leczono w ciemno".
To znaczy ani MRI go nie stwierdzil (a powinien), a innego badania nie zrobiono.
Pewno, ze FNB to metoda gruba, ale jak nie ma nic innego to jak leczyc ?
Zreszta objawy podawane przez korespondentke nie za bardzo sie pokrywaja z
polycystic ovaries, bo jest sporo innych, z innej materii.

Jezeli wierzyc korespondentce,ktora pisze : "konsultowalam sie z kilkoma
lekarzami, z ktorych jedni mowili ze w cale nie jest to mikrigruczolak tylko
przerost komorek, z kolei inni potwierdzali diagnoze a jeden pan doktor
powiedzial ze jest to nowotwor."

Masz inny pomysl, jak ten problem rozwiazac, albo jak powinien byl byc
rozwiazany ? Meningioma z uciskiem ?

> Mysle ze przede wszystkim powinnas sie udac do jakiejs kliniki
> neurologicznej oraz endokrynologii ginekologicznej  gdyz tamsa odpowiedni
> specjalisci  i beda mogli sie wypowiedziec i dalej diagnozowac i leczyc.
> Natomiast mysle e jednym z twpich problemow jak juz mowilem jest zespól
> policylkicznych jajników.

Nie sadze, aby to, jedno z rozpoznan, ktos kwestionowal.

Pozdrawiam

dradam

PS. Mam propozycje, aby dyskusje przeniesc na priva, bo korespondentka bedzie
miala za wysoki poziom stressu. I bez wiekszej ilosci informacji nikt rozsadny
nie bedzie przeciez dyskutowal powaznie.