prosze o przepis na gofry

1. Data: 2002-04-24 08:13:21

Temat: prosze o przepis na gofry
Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
prosze o przepis na ciasto gofrowe to zrobie dla mojej lubej;))
pzdr
mateo

1. Data: 2002-04-24 08:23:41

Temat: Re: prosze o przepis na gofry
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>witam,
>prosze o przepis na ciasto gofrowe to zrobie dla mojej lubej;))
>pzdr
>mateo

a po co? jeszcze Ci sie upasie!
lepiej jej zrob salatke owocowa z majonezem ;))

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-24 08:38:26

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po co? jeszcze Ci sie upasie!
> lepiej jej zrob salatke owocowa z majonezem ;))

w trojkatnej wannie?

1. Data: 2002-04-24 08:42:02

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w trojkatnej wannie?

i jeszcze niech pizze poda!

pozdr.
Basia

1. Data: 2002-04-24 08:54:50

Od: qd <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Servis.com" napisał(a):

> witam,
> prosze o przepis na ciasto gofrowe to zrobie dla mojej lubej;))
> pzdr
> mateo

Bierze sie wyszukiwarke, wklepuje haslo gofry i
wioooooooooooooooooooooooo

1. Data: 2002-04-24 09:08:20

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A fe, jestescie okropne ;-)))))
AniaK

1. Data: 2002-04-24 09:37:11

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości

> w trojkatnej wannie?

Przeciez trojkatnej nie zamontowal tylko chce sprzedac ... chociaz ...mozna
i w niepodlaczonej ;))

pozdrawiam - Beata ;))

1. Data: 2002-04-24 09:39:16

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ej ludziska nie bulwersujcie sie jak ktos zadaje takie pytania.
Przypomnijcie swoje poczatki na grupie a lepiej swoje poczatki korzystania z
internetu, czy wszystko tak od reki potrafiliscie znalesc.
A ja dla przykladu jak ktos chce to mam kupiona gofrownice jakies 10 lat
temu no i razem bylo z nia jakies 8 przepisow no tylko ze to starocia. Jak
ktos mocno chce to prosze na priva i jakos przepisze i podesle pliczek
tekstowy.
No i jeszcze na predce znalezione linki:
www.kulinaria.pl/przepis.php?nr=2066&p=2
http://k23.kuchniaonline.pl/index.php?id=192&nr11=15

o a to spoko looz:
www.kki.net.pl/~pan_tadeusz/26a.html
a tu cos z naszej grupy
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.rec
.kuchnia&tid=477243

no i jeszcze to ale tu juz trzeba troche samemu grzebnac:)))
http://kuchnia.serwisy.net/sitko.php?query_string=go
fry&search=Szukaj

Pozdrawiam.
Dominik.

s...@p...onet.pl

1. Data: 2002-04-24 09:50:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Apr 2002 11:39:16 +0200, "Domin"
<s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Przypomnijcie swoje poczatki na grupie a lepiej swoje poczatki korzystania z
>internetu, czy wszystko tak od reki potrafiliscie znalesc.

...prawde mowiac to ja na serio - jak jaki misjonarz namawiam do
NIE jedzenia gofrow i innych rzeczy - lato za pasem, kobieta sie
otlusci i bedzie dopiero....wlasnie zrobilam przeglad szafy i -
slowo daje ...strasznie jest... dzis zjadlam tylko taka ryzowa
tekture (zeby bylo sztywne, a la chleb) na niej chuda szynke,
chudy serek tzw wiejski i rzodkiewke. zadnych gofrow nie bede
jesc, tlustego kotleta z panierka tez nie, winegret ograniczam od
ZARAZ, jogurty tylko takie bez niczego..ja za miesiac juz bede w
Polsce i jak tak dalej pojdzie to w nic nie wejde, a kupowac
nowych nie da rady.

koniec pracy misjonarskiej, ide sie napic wody

1. Data: 2002-04-24 10:28:38

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ZARAZ, jogurty tylko takie bez niczego..ja za miesiac juz bede w
> Polsce i jak tak dalej pojdzie to w nic nie wejde, a kupowac

Acha, juz ja to widze :-)
Proponuje isc na calosc i zamiast autkiem rowerem jezdzic ;-) (taka mala
prowokacja z mojej strony :-)

Lukasz "Mikie" Madeksza

Czym posypac capuccino - kropka nad i ...
nalesniki z pieczarkami
takie sobie OT
afrodyzjak
Maka razowa