Re: prowadzenie samochodu przez osobę bez rąk

From: "Krzysztof Zalewski" <a...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: prowadzenie samochodu przez osobę bez rąk
Date: Sun, 18 Mar 2007 09:12:10 +0000 (UTC)

LM <l...@g...pl> napisał(a):

Głównie jakieś domorosłe warsztaty, gdzie
> owszem, przerobią - czasem nawet całkiem nieźle, ale to wszystko jest
mocno
> szemrane, bo nie dostajesz homologacji i tak przerobione auto właściwie
nie
> powinno być dopuszczone do ruchu. Wszyscy na to przymykają oko i na razie
> nie ma tematu, ale niech się zdarzy wypadek śmiertelny, albo - odpukać -
> seria wypadków z udziałem takich samochodów, to zobaczysz jaka zacznie się
> jazda...

Chyba jednak o czymś nie wiesz...
Założyłem i prowadzę 2 pierwsze w polskim internecie serwisy dla
niepelnosprawnych kierowców
pierwszy http://www.on.autocentrum.pl - poświęcony głównie problemom
technicznym związanym z adaptacją samochodów dla ON, kierowców. Jednak można
tam znaleźć wiele innych informacji, również na temat samochodów kierowanych
bez użycia rąk ;-)
drugi http://www.on.prawojazdy.com.pl - poświęcony możliwościom uzyskania
prawa jazdy przez ON, adresy OSK szkolących ON, jak zdobyc prawko za friko
oraz przepisy dotyczące ON za kółkiem
a na deser polecam stronę firmową http://www.autopol-serwis.pl gdzie w
galerii można zobaczyć te "knoty" wciskane ON
a tak przy okazji osprzęt który polecam moim klientom posiada homologację,
choć prawo o ruchu drogowym nic nie mówi na temat adaptacji samochodów (poza
tym, że w określonych wypadkach jest ona wymagana), oczywiście homologacja
dotyczy elementów, które mają wpływ na bezpieczeństwo jazdy a nie sprzętu
pomocniczego(dokumenty są do wglądu u producenta a ja posiadam autoryzację
na montaż)
zakład prowadzę od 15 lat i przystosowałem dla ON prawie 600 samochodów...

19.03 LM
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla