Re: prysznic i kamien w wylewce

Data: 2012-03-17 21:34:52
Temat: Re: prysznic i kamien w wylewce
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 17 Mar 2012 19:32:43 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> Dlaczego jakoś sceptycznie podchodzę to twoich problemów?
>
> bo zawsze są jakieś takie dziwne nie spotykane u normalnych ludzie, żarówki
> halogenowe wyżerajaci oczy, wodę masz tak twarda ze jej sie nie da
> zmiękczyć, w instalacji solarnej odkłada ci sie kreda, w domu musisz
> utrzymywać standardy bakteriologiczne zbliżone do sali operacyjnej... itp.
> :)

Jest odwrotnie: to Twoje złe nastawienie wynikajace z przyczyn tylko Tobie
znanych lub co gorsza nie-znanych powoduje taki skutek, że moje problemy
widzisz tak karykaturalnie, o czym świadczą "nie spotykane u normalnych",
"wyżeranie oczu", "nie da się zmiękczyć", "standardy sali operacyjnej"...
Same hiperbole. Powinienieś się leczyć, bo Twój problem nie jest typowy dla
normalnych ludzi.
--

XL