przedłużający sie kaszel

1. Data: 2006-11-09 14:39:39

Temat: przedłużający sie kaszel
Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno miałem katar, który utrzymywał sie 2 tygodnie, teraz katar
przeszedł, a za to pojawił mi sie kaszel, który trwa ok 2 tygodnie. Byłem u
lekarza, który powiedział, że nie jest źle i że mam łykać Rutinoscorbin i
ssać NeoAngin. Ale niestety nie chce przejść - może jest coś lepszego na
gardło?

2. Data: 2006-11-09 15:30:58

Temat: Re: przedłużający sie kaszel
Od: "L'e-szczur" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...pl napisał(a):
> [...]
> ssać NeoAngin. Ale niestety nie chce przejść - może jest coś lepszego na

A kaszel jest "suchy" czy "mokry" ?

Pozdro

L'e-szczur

3. Data: 2006-11-09 15:58:54

Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...pl napisał(a):
> może jest coś lepszego na gardło?

Spróbuj syropu z cebuli z miodem. Mnie pomógł.
Pzdr

4. Data: 2006-11-09 17:36:44

Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L'e-szczur" <l...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
.com...

d...@n...pl napisał(a):
> [...]
> ssać NeoAngin. Ale niestety nie chce przejść - może jest coś lepszego na

Suchy, a przy tym ani nie boli mnie gardło, ani nie mam chrypy.

5. Data: 2006-11-10 09:26:45

Od: "L'e-szczur" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...pl napisał(a):
> [...]
>
> Pozdro
>
> L'e-szczur
>
> Suchy, a przy tym ani nie boli mnie gardło, ani nie mam chrypy.

Jako ze zaczal sie sezon grzewczy moze zwyczajnie masz za suche
powietrze. Sprobuj zwiekszyc wilgotnosc w domu (zbiornik z woda na
kaloryferze) a inhalacje z tymianku i podbialu tez napewno nie
zaszkodza.

Pozdro

L'e-szczur

Ciężka neuralgia po półpaśćcu...
co mi zrobi stomatolog? ;-)
Potrzebna ocena wyników badań krwi.
zdolność plemników do zapłodnienia a gorączka
PsycholoG... Komu jest potrzebny?