przepis na Rostbef

1. Data: 2004-05-19 10:59:45

Temat: przepis na Rostbef
Od: "Przemek" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadłem niegdyś rostbef, a że jestem kucharzem amatorem postanowiłem sobie
takowy zrobić. I tu moje pytanie, jak to zrobić? Zamierzam przygotować go
sobie z jakimś sosem. Czy mam go smażyć, czy jednak potrzebne będzie
pieczenie w piekarniku? Jakie przyprawy i jaki sos pasuje do tego.

1. Data: 2004-05-19 11:16:10

Temat: Re: przepis na Rostbef
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c8fena$i6d$1@news.onet.pl, Przemek wrote:
> Czy mam go smażyć, czy jednak
> potrzebne będzie pieczenie w piekarniku?

Rostbef, jak sama nazwa wskazuje (ang. roast beef), jest pieczony. W
piekarniku. Li i jedynie. :-)

> Jakie przyprawy i jaki sos
> pasuje do tego.

Sos robi się z soków puszczonych przez mięso podczas pieczenia. Najłatwiej
dodać do nich po prostu mąkę i bulion (albo wodę). I jeszcze wino
(czerwone).

Hania

1. Data: 2004-05-19 11:54:53

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <h...@n...com> napisał w wiadomości

> Rostbef, jak sama nazwa wskazuje (ang. roast beef), jest pieczony. W
> piekarniku. Li i jedynie. :-)

A to czemu? Ja najczęściej robię z rostbefu coś co moja mama zwała brizolki.
Rostbef kroję na plastry, zbijam i smażę. Podaję ze smażoną cebulką (dużo
tej cebulki).
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-05-19 11:56:29

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:

> [...]
> Rostbef kroję na plastry, zbijam i smażę. Podaję ze smażoną cebulką (dużo

A dlaczego ten rostbef zmienia nazwa na bryzolki ? :-)

Ewcia

1. Data: 2004-05-19 12:00:22

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> A dlaczego ten rostbef zmienia nazwa na bryzolki ? :-)

No, pojęcia nie mam. Tak go zwała moja mama. Pozdr. - A.

1. Data: 2004-05-19 12:01:41

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:

> No, pojęcia nie mam. Tak go zwała moja mama. Pozdr. - A.

IMHO pewnie dlatego ze to juz nie rostbef ;-)

Ewcia

1. Data: 2004-05-19 12:56:58

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO pewnie dlatego ze to juz nie rostbef ;-)

Ba, jest gorzej. To już nie rostbef, a jeszcze nie bryzolki ;)))

Margola

1. Data: 2004-05-19 14:56:15

Od: "Przemek" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rostbef, jak sama nazwa wskazuje (ang. roast beef), jest pieczony. W
> piekarniku. Li i jedynie. :-)

Dzięki, zrobiłem w piekarniku i do tego sos musztardowy.
Pycha

jedzenie ...
XENA- do kobiet
Gołąbki z kapusty pekińskiej