przepis na ciasto ze śliwkami poproszę

1. Data: 2001-09-04 12:19:13

Temat: przepis na ciasto ze śliwkami poproszę
Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mogłybyście mnie poratować przepisem na ciasto ze śliwkami ale nie kruche,
bo to dla mnie za wysoka szkoła jazdy:)))
Mag

a śliwek mam od groma

1. Data: 2001-09-04 18:59:30

Temat: Re: przepis na ciasto ze śliwkami poproszę
Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

A ot przepis, kiedys juz sie pojawil na grupie:
4jajka
2 szkl. maki
1 szkl cukru.
proszek do pieczenie
aromat albo cukier waniliowy
owoce.

Jajka utrzec z cukrem, potem dodac make z proszkiem i inne cuda.
Wylac do formy poukladac na tym owoce i do pieca na jakies 30-40 min w
teemp. ok 170 stopni. Wychodzi troche suchawe, ale jest smaczne, a poza
mozesz dodac wiecej sliwek albo podawac z bita smietana.
Smacznego,
Danka

-

1. Data: 2001-09-04 22:00:10

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ostatnio wzielam 250 g maselka, poltorej szklanki maki, tylez cukru
pudru, proszek do pieczena, 4 jajka, utarlam na gesta mase, wylalam na
blache wrzucialam sliwki. wstawilam do piekarnika na 50 min ( 180 st.).
Sliwki padly na dno, ciasto wylazlo z blachy, ale bylo smaczne...

pozdr.
almada

1. Data: 2001-09-05 09:09:24

Temat: Odp: przepis na ciasto ze ?liwkami poproszę
Od: "Iśka" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdary" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> mogłyby?cie mnie poratować przepisem na ciasto ze ?liwkami ale nie
kruche,
> bo to dla mnie za wysoka szkoła jazdy:)))

Może jednak Spróbujesz, ciężko go zepsuć i w cale nie trudny:)
Pozdrawiam-Iśka

1. Data: 2001-09-05 14:04:49

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kruche,
>
> Może jednak Spróbujesz, ciężko go zepsuć i w cale nie trudny:)
> Pozdrawiam-Iśka

na kruche to gdzieś niżej widziałam... chyba pożycze od mamy stolnicę:)))))
chociaż.. może blat od szafek wystarczy:))))

Pozdrawiam

Mag

1. Data: 2001-09-05 14:19:28

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Danka <d...@z...nl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b9524f3$0$4...@n...zeelandnet.nl...
> A ot przepis, kiedys juz sie pojawil na grupie:
> [...]
i tak to bez tluszczu wszelakiego? moze dlatego to takie suchawe? huh? hmm,
rozwazam, jak ktosik to zrobi to niech sie przyzna:)

Pozdrawiam
Jacek- zapracowany

1. Data: 2001-09-05 18:54:15

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <l...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n5f6m$bla$...@n...tpi.pl...

> [...]
hmm,
> rozwazam, jak ktosik to zrobi to niech sie przyzna:)

Bez tłuszczu, bo pewnie pseudo-biszkopt miał wyjść. Nic innego mi dogłowy
nie przychodzi...

Wkn

1. Data: 2001-09-06 11:53:16

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n5sqi$t2a$...@n...tpi.pl...
> Bez tłuszczu, bo pewnie pseudo-biszkopt miał wyjść. Nic innego mi dogłowy
> nie przychodzi...
no chyba tylko to pozostaje... ale wtedy to powinno byc abrdziej puszyste
jak na moj gust? a tam, sam juz nie wiem, juz tyle przepisow porobime ktore
mi polecaliscie, ze wierze ze wszystko jest ok;]

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2001-09-06 15:29:50

Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A pamiętacie to?:

Najłatwiejsze ciasto w świecie
tak, tak, tak
nic a nic się go nie gniecie
tak, tak, tak

szklankę mąki, cukru szklankę
zaraz wsypię do miseczki,
potem proszku do pieczenia
dodam jeszcze dwie łyżeczki
i dwa jajka i na koniec
pół stopionej margaryny
i zamieszam tylko tyle
by się rzeczy połączyły
(...)
później śliwki poukładam
w wysypanej tortownicy
wleję ciasto i do pieca
na około pół godziny
(...)

Sprawdziłam - działa.
O.

1. Data: 2001-09-06 17:34:44

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)))))))) spiewalam to jak robilam ostatnio pieczone jablka
:>>
tez sie udaly ehh hehh :)))))

ciach!

Oczywiscie Atkins a nie zaden Atkinson