Re: przepis na ciasto ze śliwkami poproszę

From: "Danka" <d...@z...nl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: przepis na ciasto ze śliwkami poproszę
Date: Tue, 4 Sep 2001 20:59:30 +0200

A ot przepis, kiedys juz sie pojawil na grupie:
4jajka
2 szkl. maki
1 szkl cukru.
proszek do pieczenie
aromat albo cukier waniliowy
owoce.

Jajka utrzec z cukrem, potem dodac make z proszkiem i inne cuda.
Wylac do formy poukladac na tym owoce i do pieca na jakies 30-40 min w
teemp. ok 170 stopni. Wychodzi troche suchawe, ale jest smaczne, a poza
mozesz dodac wiecej sliwek albo podawac z bita smietana.
Smacznego,
Danka

-