Re: przepływowe podgrzewacze gazowe

Data: 2009-01-09 18:05:29
Temat: Re: przepływowe podgrzewacze gazowe
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl>

Użytkownik "e-Shrek" napisał :

> Ja mam wersje Junkersa z hydrogeneratorem. Na razie bez problemow, choc
> w sumie tylko pol roku. Bateryjki ponoc za czesto padaja, to pewnie
> zalezy od sposobu korzystania z piecyka, ale ...
>
> A co do niezawodnosci, to najlepiej ten ze "swieczka" ;-) Tanie, po
> kilkanascie lat zyja ;-))

Oczywiście, tylko...
- po pierwsze, brak do nich części (taka membrana do MORA 371, która
wystrzeliła mi w świeta jest nie do zdobycia);
- po drugie, płomień też ciągnie gaz 24 godz. na dobę. Wyliczyli , że to
w sumie w granicach 180-200 m3 na rok. Jak policzymy średnio x 2,5 zł
to wyjdzie prawie pół piecyka. Więc po co?

Pozdrawiam,
Mel