prześcieradła, pościel - gdzie kupić coś lepszej jakości ?

1. Data: 2008-02-25 16:43:32

Temat: prześcieradła, pościel - gdzie kupić coś lepszej jakości ?
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Gdzie (najlepiej w sieci) kupić prześcieradła czy pościele wykonane z
porządniejszych surowców ? Niekoniecznie jedwab...tkanin jest cała masa
(wnioskując po jakości pokrowców na materace - tu można wybierać jak się
chce właściwie). Szukam i szukam i nic. Ewentualnie może to być także
porządna bawełna (satynowa). Slowem: podzielcie sie wrazeniami. Posciel ma
byc na prezent, przescieradlo dla nas przy okazji ;)

Pozdrawiam

Kane

2. Data: 2008-02-25 17:03:42

Od: "|<onrad" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kane pisze:
> Witam
>
> Gdzie (najlepiej w sieci) kupić prześcieradła czy pościele wykonane z
> porządniejszych surowców ?

Witam

Jakis czas temu prowadzilem sklep internetowy wlasnie tylko i wylacznie
z poscielami. Niestety z uwagi na wszechobecną chińszczyznę z niskimi
cenami (adekwatnymi do jakości) sklep musialem zamknac bo malo kto
chcial kupic cos co się "nie prześwieca" (grubość tanszych poscieli wola
o pomste do nieba) i nie pruje ale kosztuje przy tym nieco drozej.

Sprzedawalem w cenie ~85zl sztuka (poszwy na koldre + 2 poduszki); teraz
po rodzinie wyprzedaje po hurtowej cenie 60zl. Jesli jestes
zainteresowany/ana napisz maila a przesle zdjecia i szczegoly na temat
poscieli. Niewiele juz zostalo ale moze cos sie znajdzie.

--
body {
name: '|<onrad Karpieszu>|';

3. Data: 2008-02-25 23:54:07

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> porządna bawełna (satynowa). Slowem: podzielcie sie wrazeniami. Posciel ma
> byc na prezent, przescieradlo dla nas przy okazji ;)

http://www.remes.pl/indexpl.htm

Piotrek

4. Data: 2008-02-26 07:53:11

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Kane <s...@s...pl> napisał:
> [...]
> porządna bawełna (satynowa). Slowem: podzielcie sie wrazeniami. Posciel ma
> byc na prezent, przescieradlo dla nas przy okazji ;)

www.andropol.pl
Stary dobry producent pościeli.
Bardzo dobra jakość np. satyny bawełnianej czy kory - ale szyją tylko na
szerokość 160, ew. 210. Węższych rozmiarow nie i zupełnie tego nie
rozumiem.

Pozdrowienia,
Lila

5. Data: 2008-02-26 09:13:32

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jestes
> zainteresowany/ana napisz maila a przesle zdjecia i szczegoly na temat
> poscieli. Niewiele juz zostalo ale moze cos sie znajdzie.

Poszedl mail.

Kane

6. Data: 2008-02-26 09:14:49

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.remes.pl/indexpl.htm

Dzieki. To znam, nie jest to jednak produkt którego szukam.

Pozdrawiam

Kane

7. Data: 2012-08-01 13:48:22

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 lutego 2008 10:14:49 UTC+1 użytkownik Kane napisał:

> Dzieki. To znam, nie jest to jednak produkt którego szukam.
>
> Pozdrawiam
>
> Kane

Witam wszystkich,

ja mogę zgodnie z sumieniem polecić firmę z Bielawy - Bertax Bielawa - www.bertax.pl
- u nich kupujesz pościel produkcji polskiej... kupiłam u nich
pościel satynowa - uszyli mi pościel pod wymiar - kosztuje trochę więcej ale polecam
pościel satyna
pościel kora - super jakość, jak na pościel z kory, idealne kolory.

Zastanawiam się nad zakupem jeszcze:
- obrus plamoodporny
- kołdra poduszka
- pościel hotelowa - ładne wzory
- pościel żakardowa - najtańsza z wszystkich ekskluzywnych gdzie koszt z TR
~500-800zł
- prześcieradła ; z gumką frotte lub jersey

Pozdrawiam
Gosia

8. Data: 2013-12-03 18:12:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z innych sklepów to w http://hippo-sklep.pl/ jest fajna pościel dla dzieci tak z
motywami z bajek disney.

9. Data: 2013-12-03 21:16:36

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 03 Dec 2013 09:12:23 -0800 osobnik zwany moniak3217
napisał:

> Z innych sklepów to w http://spamerzy.pl jest fajna pościel dla
> dzieci tak z motywami z bajek disney.

wszy gratis

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

10. Data: 2014-06-30 11:14:12

Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio też szukałam jakiejś dobrej pościeli i znalazłam ciekawa ofertę, w dobrej
cenie.. http://www.posciel3d.com kupiłam tą pościel i nie żałuje, świetnie się na
niej śpi.

Ocieplenie potrzebna rada :)
Kuchnia otwarta - kuchenka tylko elektryczna
[Chwalę się] Fotohistoria naszego kominka :)
opłata - podpisanie aktu notarialnego
Oczyszczacz powietrza - używa ktoś?