przetestuj się grupowiczu!

111. Data: 2010-04-08 15:47:38

Temat: Re: przetestuj się grupowiczu!
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-08 16:47, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 08-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> oszywiście. to był test na kreatywność.
> przechodzi pani do następnego etapu.
> (a tych etapów jest ze czterdzieści)

A jak skończysz już ze mną, dostanę zbiorczy raport w pedeefie?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

112. Data: 2010-04-08 16:03:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś robiłem jakiś test i było tam pytanie "z czym kojarzy ci się jabłko?"
i trzeba było wybrać odpowiedzi spośród mniej więcej takich:
A) lubieżne myśli i seks, które należy kontrolować lub unikać,
B) zakazany owoc, który zjadł Adam, za co został wygnany z raju,
C) pożywny, smaczny owoc,
D) jedna z części ciała (nie chodzi o kolano).

Test miał wiele dość zabawnych pytań.

Taaaa.... nie ma to jak krwisto-czerwone jabłko. Mniam. ;D

--
CB

Ja nie lubię jabłek.

113. Data: 2010-04-08 16:09:52

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-04-08 17:29, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ja nie lubię jabłek.

Ja lubię. Ale czerwone a nie złote.

Ewa

114. Data: 2010-04-08 16:12:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 2010-04-08 16:49, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> "Aspekt kryterialny trafności pokazuje, czy wyniki testu korelują z
> innym, zewnętrznym kryterium o uznanej trafności"
> Powinnam oddać swoje psyche nauce.
>
> Qra, ciało też mogę

no - ale że co?
tu mówisz o trafności testu a wcześniej o odniesieniu - czyli normach.
jedno z drugim nie ma nic wspólnego w zasadzie :)

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a to dobry przykład na czarnowidztwo?

115. Data: 2010-04-08 16:12:45

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> "Aspekt kryterialny trafności pokazuje, czy wyniki testu korelują z
> innym, zewnętrznym kryterium o uznanej trafności"

Dobrze że tych wyników zbyt wnikliwie nie analizowałam. :)

Ewa

116. Data: 2010-04-08 16:13:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 2010-04-08 16:47, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A jak skończysz już ze mną, dostanę zbiorczy raport w pedeefie?

u mnie raporty tylko w kaefie.

117. Data: 2010-04-08 16:27:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-08 18:03, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Kiedyś robiłem jakiś test i było tam pytanie "z czym kojarzy ci się jabłko?"
> i trzeba było wybrać odpowiedzi spośród mniej więcej takich:
> A) lubieżne myśli i seks, które należy kontrolować lub unikać,

Nie lubię seksu.

> B) zakazany owoc, który zjadł Adam, za co został wygnany z raju,

Nie lubię Adamów.

> C) pożywny, smaczny owoc,

Nie lubię rzeczy smacznych i pożywnych.

> D) jedna z części ciała (nie chodzi o kolano).

Nie lubię pytań do dupy.

> Test miał wiele dość zabawnych pytań.
>

> Taaaa.... nie ma to jak krwisto-czerwone jabłko. Mniam. ;D

"Z czym kojarzy Ci się kolor krwisto-czerwony?"

Qra
--
Waldemar lubił porządek, ale miał nie wszystko po kolei.

118. Data: 2010-04-08 16:31:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-08 18:13, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

No to niezły koniec.

Qra
--
Waldemar lubił porządek, ale miał nie wszystko po kolei.

119. Data: 2010-04-08 16:35:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A) diabeł i piekło,
B) namiętność i seks,
C) dynamiczne, sportowe auto,
D) symbol "stop" na sygnalizatorze świetlnym.

"Nie cierpię namiętności i seksu!" ;)

--
CB

120. Data: 2010-04-08 16:41:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-08 18:12, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 08-kwiecień-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no - ale że co?

A że nic.

> tu mówisz o trafności testu a wcześniej o odniesieniu - czyli normach.
> jedno z drugim nie ma nic wspólnego w zasadzie :)

No a normy to wcale na trafność testu nie wpływają...
Odniesienie powinno być reprezentatywne jakoś. I dlatego pytam o
'pozostałych badanych', bo mi coś wyniki kiepsko korelują z 'innymi
zewnętrznymi kryteriami'.
Albo gorzej... ale tej hipotezy głośno nie wypowiem...

Qra
--
Waldemar lubił porządek, ale miał nie wszystko po kolei.

KTO WIE?
WINA
Można :-)
I jeszcze raz Wesołego Alleluja!
Czy częste nocne koszmary to zaburzenie psychiczne?