DO i badania naukowe

111. Data: 2002-03-08 10:53:57

Temat: Odp: Re: Re: Odp: Odp: DO i badania naukowe
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...117.184.19...

> A tam, zawsze polemizujesz, niezależnie co się napisze :)

[A zaprzeczysz temu co napisałam???
Równie dobrze mogę to samo powiedzieć o Tobie ...:-))
Aha, tak przy okazji, jeszcze w którymś miejscu zaczerpnęłaś z opinii
iwon(k)i na mój temat? A własna główka to co?

> On nie zrobi doktoratu, bo cała oficjalna medycyna tę jego dietę spuszcza
> klozecie.

[Skoro tak twierdzisz ...]

Taki los proroka... ;))

[Właśnie ;-)

Iza]

112. Data: 2002-03-08 12:31:31

Temat: Re: Re: Re: Re: Odp: Odp: DO i badania naukowe
Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@i...pl> rzecze tak w

> [A zaprzeczysz temu co napisałam???
> Równie dobrze mogę to samo powiedzieć o Tobie ...:-))

Niby prawda ;)

> Aha, tak przy okazji, jeszcze w którymś miejscu zaczerpnęłaś z opinii
> iwon(k)i na mój temat? A własna główka to co?

Nie czytałam zdania Iwonki na Twój temat - za długie posty piszecie :))))

> [Skoro tak twierdzisz ...]

Doktorat się robi (jak sama napisałaś) w jakichś instytucjach. Nie
wyobrażam sobie instytucji, która zarekomenduje Kwaśniewskiego. I to nie
dlatego, e konkurencji i jest w zmowie z firmami farmacautycznymi.

siwa

113. Data: 2002-03-08 13:20:07

Temat: Odp: Re: Re: Re: Odp: Odp: DO i badania naukowe
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...117.184.19...

> Niby prawda ;)

[Ale tylko niby?? ;-))))))]

> Nie czytałam zdania Iwonki na Twój temat - za długie posty piszecie :))))

[To lepiej nie czytaj, bo nic konstruktywnego tam raczej nie znajdziesz
(żeby nie bylo nieporozumień, mam na myśli również własne :-(((((

> Doktorat się robi (jak sama napisałaś) w jakichś instytucjach. Nie
> wyobrażam sobie instytucji, która zarekomenduje Kwaśniewskiego.

[Zaskoczę Cię, ja też sobie nie wyobrażam - w tym sęk :-))]

I to nie
> dlatego, e konkurencji i jest w zmowie z firmami farmacautycznymi.

[Co nie znaczy, że nie "bywa" ... To drobiazg jeżeli idzie o interesy JK,
czy którejkolwiek z diet. Gorzej, że to dotyka chorych ludzi.

Iza]

114. Data: 2002-03-08 15:16:17

Temat: Re: przykłady
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

> [Niczego nie zataiłam. Napisałam, że zainteresowanym mogę przesłać całość
> (mój post z 05.03 godz. 17.24.). Jeżeli nie doczytałaś do końca lub nie
> rozumiesz znaczenia polskich słów możesz mieć pretensje wyłącznie do samej
> siebie.

wobec tego przeslij calosc, skoro streszczenie(ktore zmiescilas)
nie odzwierciedla wiarygodnie calosci dyskusji i badania.
iwon(k)a

115. Data: 2002-03-08 16:23:57

Temat: Odp: przykłady
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwonka <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6akki$h46$...@n...onet.pl...
> wobec tego przeslij calosc, skoro streszczenie(ktore zmiescilas)
> nie odzwierciedla wiarygodnie calosci dyskusji i badania.
> iwon(k)a

Przesyłam Ci na priva, bo nie wiem czy na grupę przejdzie taki załącznik.
Iza

116. Data: 2002-03-08 17:04:13

Temat: Re: Re: Re: Odp: Odp: DO i badania naukowe
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> Aha, tak przy okazji, jeszcze w którymś miejscu zaczerpnęłaś z opinii
> iwon(k)i na mój temat? A własna główka to co?

Siwa, przyznaj sie, a te nasiadowy przy
piwie i obgadywanie znajomych, to co???
juz zapomnialas :-))))))
pozdrawiam
iwon(k)a

117. Data: 2002-03-08 17:24:11

Temat: Re: DO i badania naukowe
Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwonka" <i...@p...onet.pl> pisze:

> Siwa, przyznaj sie, a te nasiadowy przy
> piwie i obgadywanie znajomych, to co???
> juz zapomnialas :-))))))

Nooo, za dużo tego piwa było. Tyle mi wtedy nagadałaś, że nie nadążałam...
Ale wszystko jest do nadrobienia, piwo też ;)))

siwa

118. Data: 2002-03-08 17:35:05

Temat: Odp: DO i badania naukowe
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa <s...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.120.9...

> Nooo, za dużo tego piwa było. Tyle mi wtedy nagadałaś, że nie nadążałam...
> Ale wszystko jest do nadrobienia, piwo też ;)))

[Ale wtedy znowu nie będziesz nadążała z zapamiętywaniem ...:-)
Iza
PS. Nie macie ciekawszych tematów niż obgadywanie mojej skromnej osoby????]

119. Data: 2002-03-08 17:58:16

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <i...@i...pl> pisze:

> PS. Nie macie ciekawszych tematów niż obgadywanie mojej skromnej

Ja nie...

siwa

120. Data: 2002-03-09 11:07:44

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> wrote in

> NIe rozumiem, dlaczego Kwaśniewski ma płacić za badania, a na przykład
> prof. Świętosław Ziemlański (kierownik Zakładu Fizjologii i Biochemii
> Żywienia w Instytucie Żywności i Żywienia w Warszawie) prowadzi badania
> wegetarianizmu za darmo, a wręcz, jako że jest zatrudnony, dostaje za to
> pieniądze (wątpię, żeby pracował społecznie). Pawle, chcesz znowu, żeby
> byli równi i równiejsi?

Dlaczego chcesz, aby człowiek nie znający się na rzeczy na tyle, że
nikt go nie chce zatrudnić dostawał państwowe pieniądze? Równie dobrze ja
mógłbym napisać (K. nawet programu nie napisał) program badania wpływu
palenia papierosa równo co 2h na poprawę przy chorobach nowotworowych i
marudzić, że nikt mi nie chce dać pieniędzy (państwowych) na te badania.
Gdyby K. był pracownikiem naukowym na uczelni, to też mógłby dostać pieniądze
na badania.

> A co za różnica, ilu ludzi czerpie z tego korzyści? Argument, że z wege
> czerpie korzysci wielu ludzi, jest dla mnie absurdalny.

Dlaczego mam pomagać K. w zarabianiu pieniędzy?

> Inna sprawa, że
> wegetarianizm o ile wiem nie ma jednego twórcy.

Bingo. Każdy może napisać książkę o wegetarianizmie, czy być 'lekarzem
wege' (cokolwiek by to miało znaczyć), jak również otworzyć sanatorium
wegetariańskie. Przy DO takiej możliwości nie ma, bo K. powie, że to nie DO
(bo bez certyfikatu).

> tak powinno być, tylko jak do tego doprowadzić, skoro DO skreślone
> zostało już zaocznie opinią 30 prof?

Nie zaocznie, tylko na podstawie dotychczasowych badań wpływu tłuszzcu
w diecie. Myślisz, że mojej wspaniałej teorii ;-) dotyczącej leczniczego
wpływu papierosów wypalanych _równo_ co 2h (i popijanych czymśtam) by nie
skrytykowali? A przecież też nie było to badane w praktyce...

--
/**** There are many ways to get what you want ****\
***** I use the best I use the rest *****

dieta wysokotluszczowa (optymalna) prof Kwasniewskiego
Jak przytyc ?
doradzcie
wspolna dieta
zapraszam