przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?

11. Data: 2005-10-13 20:42:49

Temat: Re: przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> napisał w wiadomości
news:434e3c40$0$5427$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Użytkownik "Aga " <
>
> Wielkie dzieki. Nie widzialam tego w sklepach, moze wykupione? :))

to ja polecalam. a gdzie konkretnie w wwie mieszkasz, to ci polece sklep:)
znasz siec bomi?

12. Data: 2005-10-13 20:43:17

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
>a w 3mieście ? W Bomi chociaż super zaopatrzone nie widziałam :(((

wlasnie u nich w wwie wczoraj kupilam 6 lsoiczkow:)

13. Data: 2005-10-14 04:24:51

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
>
> wlasnie u nich w wwie wczoraj kupilam 6 lsoiczkow:)

Heh... to u nas może kto żyw wykupił :>
Poszukam w weekend ;)
Magda

14. Data: 2005-10-14 06:05:55

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
>
> wlasnie u nich w wwie wczoraj kupilam 6 lsoiczkow:)

Cena ??
duzo pisszecie o tym gdzie to dostac ale . nikt nie pisze ZA ILE
Pozdrawiam
Kondziorek

15. Data: 2005-10-14 07:47:39

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cena ??
> duzo pisszecie o tym gdzie to dostac ale . nikt nie pisze ZA ILE
> Pozdrawiam
> Kondziorek

Nie pamiętam dokładnie coś koło 5 czy 6 zł.

Anet

16. Data: 2005-10-14 15:32:15

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

_Madzik_ <i...@w...WYTNIJ.pl> pisze:

> a w 3mieście ? W Bomi chociaż super zaopatrzone nie widziałam :(((

BOMI w Alpha na Przymorzu.
Są pomidorki, czosnek i coś jeszcze.
Po 5 zł z hakiem.
Tyle tylko, że opakowanie badziewne.
Myślałam, że to szklany słoiczek, a to zwykły, ohydny PET.

--
PozdrawiaM

17. Data: 2005-10-14 16:03:50

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kondziorek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Cena ??
> duzo pisszecie o tym gdzie to dostac ale . nikt nie pisze ZA ILE

5,80 - 6,40 - w zaleznosci od sklepu

18. Data: 2005-10-14 16:04:30

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Tyle tylko, że opakowanie badziewne.
> Myślałam, że to szklany słoiczek, a to zwykły, ohydny PET.

:))) a ja sie zachwycilam, ze nie ciezki szklany, tylko plastik. i teraz
sobie mleko do pracy w nim woze.

19. Data: 2005-10-14 16:27:26

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po 5 zł z hakiem.
> Tyle tylko, że opakowanie badziewne.
> Myślałam, że to szklany słoiczek, a to zwykły, ohydny PET.

Byłam w niedziele i nie zauwazyłam tego specjału, moze nie tam gdzie trzeba
szukałam ?? Jutro skocze jeszcze raz.. tylko napisz gdzie dokładnie to jest,
znaczy koło jakich produktów
pozdrawiam Magda

20. Data: 2005-10-14 16:36:18

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:diom9c$qn3$1@news.wp.pl>
_Madzik_ <i...@w...WYTNIJ.pl> pisze:

> Byłam w niedziele i nie zauwazyłam tego specjału, moze nie tam gdzie
> trzeba szukałam ?? Jutro skocze jeszcze raz.. tylko napisz gdzie
> dokładnie to jest, znaczy koło jakich produktów

Byłam dziś i stoją sobie one przy innych przyprawach "Kamisa" (tych w
prostopadłościennych pojemniczkach szklanych).
Jak wejdziesz do BOMI'ego, to skręć od razu w lewo, potem idź wzdłuż kas,
potem jeszcze kawałek (po lewej będziesz miała nabiał) i następnie w którąś
z alejek w prawo. Nie kojarzę, która to z kolei alejka - może trzecia. Gdy
już skręcisz w alejkę, to zaraz na początku, po lewej stronie są przyprawy
"Kamisa" i tam właśnie to stoi. Na mniej więcej na wysokości oczu albo ciut
wyżej (mam 175 cm ;-)

--
PozdrawiaM
[mój mąż zeżarł właśnie pół pojemniczka na sucho]

macie fajne przepisy
Torty dla dzieci
Torty dla dzieci
tlumaczenie: narzedzia_metasploit